KILOPINO vk5

:wave: Taas on "uutta elämää" viikko takana. Painolukema tänä aamuna 85,0kg eli -1kg
Vaikeuksia ollu koko viikon, oon syöny hiukan sopivia määriä \|O
ja vähän enemmän ei sopivia määriä :ashamed: Lenkillä en ole käynyt ku yhesti koko viikolla. Mutta pitkä matka edessä ei auta muu ku palata ruotuun
Tsemppiä kaikille =)
 
hei, ollaan melkein samoissa lukemissa! Mulla oli aamupaino 85,2 eli kilo vähemmän kuin viime viikolla! =)

Mulla meni viime viikkokin ihan hienosti, ei tullu repsahduksia yhtään. Hyvillä mielin eteenpäin.

Kovasti tsemppiä kaikille muillekkin kilojensa kanssa kamppaileville! Periksi ei anneta :hug: =)
 
triinu
aamupaino 75,7 kg ja pudotus - 1,3kg! oikeastaan olen yllätynyt näin hyvästä pudotuksesta, kun torstaina tuli käyty oikein kunnon pizzalla :ashamed: mutta kaipa olen muuten syönyt aika kevyesti: työkiireiteni takia olen ollut pitkää päivää töissä ja syöminen on jäänyt aika taka-alalle.
tammikuun pudotus nyt yhteensä 4,3 kg ja olen erittäin tyytyväinen itseeni =) =)
 
emmelie
Huomenia!

Viime viikko meni kanssa ihan mukavasti, välillä pisteet hiukan ylittyivät, mutta liikuntaa tuli reippaanlaisesti =)

Viikon saldo -1.4 kg, eli aamupaino tänään 83,5. Olen ihan tyytyväinen, kaksi viikkoa ja miinusta 4,5 kg, ei paha, ei paha B) B)

Nyt lisää kahvia koneeseen ja tarpomaan kauheiden lumivallien läpi töihin ;) Saa kalorit kyytiä....

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!
 
tilda harmaana
Moi vaan!

Viime viikko meni muuten ihan ok, mutta koulu-viikonloppu on aina yhtä taistelua. Tekis mieli syödä vaikka mitä, mutta kuitenkaan en anna itselleni sitä periksi että söisin...

Pudotus -1,0 kg, yhteensä 5kg/4vkoa. Hyvin onneksi on paino pudonnut vaikka pelottikin, että miten mulle käy. Helmikuussa on hääpäivä miehen kanssa ja olemme suunnitelleet menevämme ravintola-illalliselle, mikäli saamme lapsenvahdin siksi aikaa. Se on sellainen ilta jolloin en anna itselleni mitään rajoja, koska emme ole käyneet yhdessä syömässä ulkona lähes 4 vuoteen.

Lenkillä kävin viime viikolla vain yhden kerran :ashamed: , mutta sekin on yksi kerta enemmän kuin muilla viikoilla. Toivoisinkin, että siitä alkaisi tulla pikkuhiljaa tapa. Se varmasti tukisi minun laihdutustani paljon. Eilen kävin hakemassa ystävän koiran kaveriksi lenkille ja olikin ihana kävellä kun oli joku "syy".. näin sitä ihminen on "raadollinen" kun tuntuu että pitää olla syy lenkille lähtöön :whistle:

Mutta tsemppiä kaikille, hienosti näyttää muillakin onnistuneen!!!!

tilda
 
Heidi-Marie
Yksi kilo on tullut lisää kun en ole vahtinut syömisiäni. 58kg =)
Olen viime keväästä laihtunut 15kg ja haluaisin mielelläni antaa toisille vinkkejä laihduttamiseen. Pieni pyöreys on parempi kuin laihuus. :hug:
 
Rompanäiti
Mää aloitin eilen painonvartijoiden tietokoneohjelman käytön. Ahkerasti on tullut pisteet laskettua, mutta heti ensimmäisenä päivänä joutui lainaamaan pistepankista liikuntapisteistä. Mutta niitä löytyy. Olen kävellyt tehnyt lumitöitä ja hiihtänyt. Senttejä on lähtenyt vyötäröltä, joskaan paino ei ole pudonnut kuin 3 kiloa. Mutta nyt lasken oikein pisteet ja jatkan tästä eteenpäin. :D
 
Ma-rie
Viikossa pudonnut 1 kg. Kaksi viikkoa (suurinpiirteistä) pisteiden laskua takana ja koko saldo -3kg. Pakko olla tyytyväinen. Kävelyille en ole päässyt moneen päivään flunssan takia, joten hiukka voi hidastaa painon laskua. Vaakalukema oli siis tänä aamuna 76 kg.

Iloisella mielellä kohti kevättä!!! B)


P.s: olisko kannattava ostos se sellainen digivaaka?

 
tilda harmaana
Digivaakasta..

mä ostin syksyllä itselleni sellaisen ja olen ollut muuten tyytyväinen, MUTTA... se on jännä vekotin, koska antaa lähes joka kerta eri lukeman, eli se riippuu missä kohti siinä seisoo, ainkakin mun vaakassa. Se on tylsää ku eka kerralla antaa monestikin pienemmän tuloksen ku sit seuraavilla. Mä käyn siinä yleensä n. 3 kertaa, eli odotan että saan 2 lähes samansuuruista tulosta ennen kuin uskon sitä. Tosin tänä aamuna näytti joka 3 kerralla samaa :D

Mutta kyllä se ihan kiva vekotin on, sillä ku näkee jos paino ei laskekaan kuin n. 300g, kuten mulla tässä yksi viikko :whistle: ;)

tilda
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 12:18 tilda harmaana kirjoitti:
Digivaakasta..

mä ostin syksyllä itselleni sellaisen ja olen ollut muuten tyytyväinen, MUTTA... se on jännä vekotin, koska antaa lähes joka kerta eri lukeman, eli se riippuu missä kohti siinä seisoo, ainkakin mun vaakassa. Se on tylsää ku eka kerralla antaa monestikin pienemmän tuloksen ku sit seuraavilla. Mä käyn siinä yleensä n. 3 kertaa, eli odotan että saan 2 lähes samansuuruista tulosta ennen kuin uskon sitä. Tosin tänä aamuna näytti joka 3 kerralla samaa :D

Mutta kyllä se ihan kiva vekotin on, sillä ku näkee jos paino ei laskekaan kuin n. 300g, kuten mulla tässä yksi viikko :whistle: ;)

tilda
Mun digi vaakassa ainakin oli ohje että ei saa käydä kun kerran ja sit pitää odottaa muutama minuutti että se vaaka tasoittaa lukemansa ennenkun voi käydä uudestaan! Eli vaakaan jää painoa "muistiin" ja se lisääntyy kun käy useamman kerran..

Mulla 63,3 eli +200g :ashamed:
 
Tömpssss!!!! Täältä tömähtää yksi "tyttö" SATA grammaa kevyempänä pinoon! Yhteispudotus 4,2kg. viikkoja takana neljä. Eipä oo paljoo mennyt, mutta oli tiedossakin. Eli suht tyytyväinen oon, ettei oo noussu. Nyt tsemppi päällä uuteen viikkoon.
Onko kellään muuten jumppapallo?. Ostin tänään meille sellaisen. Kerran oon ollu sellasella jumppatunnilla, missä noita palloja käytettiin. Ja kivaa oli. Oliskohan netissä mitään linkkejä ohjeisiin? Täytyy Googlata...
 
Hellurei! Täällä on paino pysyny samassa kuin viikko sitten, hyvä kuitenkin ettei oo tullu plussaa. Oon ollu vähän kipee ja siks ei oo tullu liikuttuakaan, mut syömisistä oon pitäny lukua, ettei tulis syötyä ylimäärästä, vaikka viikonloppuna tekikin karkkia mieli aikas kovasti, no sit kun tuli kurkku kipeeks söin kurkkukarkkeja, mut en niitäkään kauheesti. Jos ens viikko olis parempi. Tänään oli hyvä ilma ja tuli käveltyä kaks lenkkiä, vielä pitäs koiran kans lähtee iltapisulle, kunhan se jaksais kömpiä tuolta sängyn alta esiin =) .

Ei muuta kuin jaksamisia, kyllä se kevätkin sieltä tulee ja päivät pitenee!!!
 
-600g eli -2,4kg/3vko. Olen ihan tyytyväinen, sillä lauantaina pitkän kävelyn jälkeen söin koko illan kaikkea mahdollista; onneksi ei ollut herkkuja kaapissa.. hirmuhyviä lukemia teillä on, tsemppiä =)
 
Blääh! :ashamed:
Masentaa ja kuitenkaan ei masenna. Senttejä on lähteny uuden liikuntaharrastuksen myötä, mut kilot ei ole karissu mihkään. Liikunnanohjaaja kyllä sanoio et lihas painaa enemmän kuin läski mut silti tuntuu ahdistavalta kun kuukauden saldo on vain joku 3kg. Sekin edestakaisin sahaten.
Nooh, Täytyy olla tyytyväinen et vaatteet kuitenki näyttää jo nyt paremmalta ku on sutjakoitunut ja ryhti parantunut. :D
Tsemppiä kaikille kanssasisarille ja jaksamista! Kyllä tämä kuukausi taas vaihtuu seuraavaan ja ennenkuin huomataan ollaan jo kesässä ja hoikassa kunnossa. :wave:
 
Alli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 22:17 Vilipi kirjoitti:
Blääh! :ashamed:
Masentaa ja kuitenkaan ei masenna. Senttejä on lähteny uuden liikuntaharrastuksen myötä, mut kilot ei ole karissu mihkään. Liikunnanohjaaja kyllä sanoio et lihas painaa enemmän kuin läski mut silti tuntuu ahdistavalta kun kuukauden saldo on vain joku 3kg.


Hei, minusta kuulostaa ihan hyvälle tuo 3kg/kk, ihan terveellistä vauhtia painosi putoaa, jos joka kuukausi meni sen verran, niin 31.5. sinulla olisi -15kg!! Eläpä masennu :hug:
 
Huono viikko: +/- 0 \|O Pitäisi kai olla iloinen ettei tullu plussaa sillä syömisellä mitä viikonloppuna oli, mut harmittaa kun ei menny lisää. Ens viikko on taas otettava itseään niskasta kiinni ja lähdettävä lenkille - varsinkin jos syöpöttelee!
 
MINÄ EDELLEEN VAAATON ELI EI HALUAKAAN PAINOSTA....
tosin mies tuli laivalta viime la ja naannaa tietty toi tuliaiseksi...mutta mutta.... pitäis saaha se uus puntari sunnuntaina.... eli kattellaa....
 

Yhteistyössä