KILOPINO vk. 52

Mitenkäs se viikko on sujunut? Täällä ollaan tyytyväisellä mielellä nyt puntari näytti 65.2 eli -700 viime viikosta. Mullahan oli välitavoitteena että jouluna on lukemat 65 ja siihenhän minä pääsen, aikaa vielä perjantaihin asti. Pitää yrittää joulun aikaan hillitä hiukan ettei ryöpsähdä syöminen kokonaan. Vois sanoa laihduttajan näkökulmasta että onneksi on lyhyt joulu jää se syöminen siinäkin mielessä vähemmälle. Tsempataanhan vielä, laihduttajan tie on kivinen ja kova helpolla ei varmasti pääse muttei kaiken tarvi aina helppoa ollakkaan eli voimia vaan kaikille :wave:

Minäpä en siihen päässy kun alko tuo joululoma jo vähän ajoissa viime torstaina :saint: Oli nääs pikkujoulut ja päätin että antaa olla! Se 65,8 oli ihan tarpeeks lähellä :LOL:

Joskus joulun jälkeen voi sitten taas mitata ns. alku painon että siitä sitten taas lähdetään alaspäin, onneks nopeasti tulleet kilot myös tippuu nopeasti!
Saa taas silloin uutta puhtia kun tulee nopeasti tulosta..

Nyt täytyy meikäläisen lähteä painaa duunia, ei kyllä jaksais yhtään kiinnostaa kun ei enää yhden aikaan yöllä voi alkaa siivoamaan kun töistä kotiutuu :ashamed:

Pitkästä aikaa muistan tulla ja painoa oli tänä aamuna 54,9 kg eli tavoitepaino 55 kg on täynnä ja alitettukin. Enkä ole pitkään aikaan kyllä enää laihduttanutkaan, mutta tää ainainen stressi syö kait noita kiloja...

minä tänne tulen masiksen vallassa... vika kk on tullu sairasteltua niin minä kuin poikakin... ja äärimmäisessä väsymyksessä ei tuu katyottua mitä suuhun laittaa ja sit päiväkotityöläisen toinen miinus puoli... lähes jokaisen lapsen vanhemmat tuovat sukllaarasian hoitoon ja tänäänkin oli päiväkahvilla pöydässä kaksi 900g pandan juhlapöydän konvehdit suklaa rasiaa ja lisää tulee... onneksi joku tuo myös kynttilöitä....

eli oon painoni kanssa takunnu koko syksyn ja maanantaina puntari näytti 80,5 :'( eli painoni ei suostu putomaan... mut oon tosin miettiny et vuoden alusta pitää ottaa itteään niskasta kiinni.....

Tilkku harmaana
ilmotan pikaisesti, että olen päässyt jouluksi asettamaani tavoitteseen (68.5) ja jopa alittanut sadalla grammalla. Joulun jälkeen jatketaan! jospa sitten pystyisin paremmin täälläkin käymään!

jouluiloa kaikille! Syödään hyvällä omalla tunnolla kohtuus muistaen! =) :xmas:

VOI HERRAN JUMALA!!!! VOI APUA!!

Kävimpä tänä aamuna kuitenkin puntarissa vaikka se joululoma alkoi jo, mut paino oli 65,3 Eli tippunu 0,5kg!

Empä olis ikinä uskonu mut näin on! Nyt hyvillä mielin odottelemaan joulua
:xmas:

Ja kauppalistaan pitää lisätä ananas strongia tai jotain ettei turpoa sormet ja pää niin että tuntuu että aivot kelluu.. niinkun viime vuonna..

Oon tosi iloisella mielellä: -1,6kg tällä viikolla!!! Parasta on et saavutin tavoitteeni, tai itse asias ylitinki sen, eli laihtua 5kg ennen joulua, nyt on 5,5 kg menny. Tosi kivaa aloittaa joulu, kun on hyvä viikko alla, tulee sellanen tsemppimieli joulupöytäänkin! Vaikka aion kyllä vähän herkutella... :p

Hih!!! Empä olis uskonu ikinä, mut tänä aamuna paino oli 64,9 eli tavoite saavutettu ja alitettu!!! Nyt olen tyytyväinen itseeni B)

Muutaman päivän olen kokeillut että juon paljon ja syön todella vähän suolaista esim, leipä ja keitto ja loput makeaa (hedelmiä, jogurttia ym.) niin ei ole sitä nestettä kertyny.. Mut ei tällaista loputtomiin jaksais ja en usko että olis ees kovin terveellistä kun en saa sitä suolaa..

Yhteistyössä