KILOPINO vk.48

Huomenia kaikille!
Mites se viikko on sujunut? Onko syöpötelty vai laihduteltu? Täällä on iloista kerrottavaa eli miinusta on tullu 700g. Lenkillä olen käynyt ja väliin herkutellutkin mutta en ole päästänyt sitä mahdottomiin, rajansa kaikella ;) . Joulu on tulossa :xmas: , olisiko kellään hyviä vinkkejä, miten siitä selvitään kunnialla ettei kaikki lähteneet kilot tule takaisin

vil-la-mol-la
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2004 klo 08:50 Rile-x kirjoitti:
Huomenia kaikille!
Mites se viikko on sujunut? Onko syöpötelty vai laihduteltu? Täällä on iloista kerrottavaa eli miinusta on tullu 700g. Lenkillä olen käynyt ja väliin herkutellutkin mutta en ole päästänyt sitä mahdottomiin, rajansa kaikella ;) . Joulu on tulossa :xmas: , olisiko kellään hyviä vinkkejä, miten siitä selvitään kunnialla ettei kaikki lähteneet kilot tule takaisin
syödään me laihduttajat latikoita ja salaatteja enemmän. kaikkeahan voi laihduttajakin syödä, mutta vähemmän. Arva huuiko äsken kaupassa karjkihylly mulle että täällä ois hyvää suklaat, tuu tänne.
vaikeeta tää ruokavalion muuttaminen, mutta kun katsoo ateriaa, niin sa syyä isompia määriä kun syö viheneksia ja hedelmiä ja annoksetkin on kauniimpia kuin et ois pelkkä justot ai makkara leivän päällä.
eilenkin huomasin että kyllä salatillakin mahan täyteen saa, kun illall söin kanasalaattia iltapalaksi niin ei enää sen kanss amuuta jalksnutkaan syödä kuin yhden näkkileivän jossa kurkkua ja salatinlehtiä päällä.

pikkuhiljaa hyvää tulee. aion ainkain arkisin kävellä sauvoilaa, iks en viikonloppuisinkin, ei se oo ku ottaa vaan sauvat matkaan ku klähte kaupaan....

huomenta.. no viimeviikolla pelkäsin vaalle menoo joten nyt aamulla sit kävin...kyl ihan ooikeesti on miinusta tullu..kilo on kahessa viikossa tipunu...ihanaa minä...alkaa varmaan tämäkin hiukka auttamaan,kun alkaa toi imettäminen vähentyä niin ei oo kauhee nälkäkään koko ajan..
lenkkeilyä en uskalla enää harrstaa kun on niin liukasta, mutta jumppavideoo tulee kyllä 4-5kertaa viikossa väännettyy...ja kerran viikossa käyn ratsastamassa..joten kait se siitä...
katotaan taas ens maanantaina vieläkö ollaan positiivisella mielellä.niin nyt paino oli 71.5kg...

Paino sama kuin viime viikolla eli 62kg. Viikonloppuna tuli lipsuttua, pirhana noita viikonloppuja ja kaiken maailman kekkereitä! Jouluksi pitäisi päästä 60kg:n, joten nyt on todella tsempattava. Mistähän sais taas lisäpotkua?! Kokonaistavoite ois 55kg ens vappuun mennessä.

hei! liityn kanssa tänne kilopinoon! on tullu aivan pakkomielle tän painonsa, ja yleensä ulkonäkönsä ja muotonsa takia! olis niin taivaallisen ihanaa pukea päällensä pienempiä vaatteita, jotka olis sellasia sopivan sexyjä!! saati että kehtais mennä ens kesänä hyvällä mielellä pikinit päällä uimarannalle.aah! oon tanssinu elokuun lopusta asti sambaa kerran viikossa, ja lisäksi polkenu kuntopyörää. viime viikon aikana poljin reilu 40 km. tällä viikolla tulee varmaan enemmän, koska olen polkenu tänään jo 13 km. jännä homma, paino ei siitä huolimatta ole vielä lähteny laskuun, koska paksu rasva kerrokseni on ruvennut muuttumaan lihakseksi, ja lihas painaa enemmän kuin läski. ei kannata liikaa katsoa vaakaan, vaan peiliin. ja omaan vaatekokoonsa. minä en ole vielä tyytyväinen pitkään aikaan. nyt painoa n.64kg. mut pikkuhiljaa, saamarin joulu vaan on tulos! yks rasvajuhla!

-Tilkku-
Ilmottelen vain, että joukossa mukana edelleen. Tänä aamuna, kun olin vaa'alle menossa, niin sanoi vain: Batt! Uskokaa tai älkää! :) Kävin nyt illalla ostamassa uuden patterin, niin saan sitten huomisaamun painon punnittua. Haluan siksi punnita aamupainon, kun minulla ainakin vaihtelee paino tosi paljon päivän mittaan. Miten teillä muilla?

Mulla on kyllä tuo vaaka muutenkin vähän huono. Jos käyt muutaman kerran peräkkäin siinä, niin saattaa loppujen lopuksi paino vaihdella +/- 500g. Siis tosi paljon! Pitäisi varmaan rajoittaa punnitsemisia, mutta siihen tulee neuroosi! :ashamed:

No, huomenna lisää. Toivottavasti hyviä uutisia! :wave:

Tiistaiaamun paino on 70,4kg eli painoa pudonnut viime maanantaista 1,4kg! :D Kaivoin itsekin laatikon pohjalta jonkun vanhan pv-ohjeen ja olen sitä noudattanut imettäjien huikeilla pistemäärillä. Olen ehkä aiemmin syönyt liian vähän ja sitten pikkunälkä on kostautunut hallitsemattomana herkkujen ahmimisena. No, tästä jatketaan! Hyvää itsekuria ja lenkkeilyilmoja kaikille! ;)

hYVÄÄ PÄIVÄÄ! Meikäläisellä se viikko meni taas niin ja näin ja samassa pyöritään.. eli 67,3.
Nyt on viikko alkanu hyvin että jos vaikka sitä pudotusta sais ens viikolle?????

Ja periaatteessa jjouluruoathan ei ole raskaita jos ei käytä kermaa ja voita laatikoihin, jättää leivokset pois eikä niitä lahja suklaita pistele poskeensa! (taitaa jäädä meikäläisen tavoittelemattomiin nuo ohjeet :LOL: )

Unohdin eilen tuoda puntarilukemat julki ja tässäpä ne sitten lävähtää. Eilen aamulla puntarin viisari oli laskenut jo 55,6 kg:n kohille. Joten tavoitteeseen on enää 600 g jäljellä. Miinusta on siis tullut vaikka en ole mitään tehnytkään sen tuloksen eteen. Herää kysymys mikä minua sitten laihduttaa :/

Oho! Tänään kävin puntarissa ja kattelin miten se on menny kun on pisteissä pysytty ja hämmästys oli suuri! Heti se lähti alaspäin ja oli 66,7! Eli -600g maanantaista vaikka ei oo edes nesteitä lähteny kun en oo vessassa ravannu... Antoipa taas lisäpuhtia tähän touhuun, en muistanutkaan miten hyvältä tulokset tuntuu!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 12:30 SuSu79 kirjoitti:
Oho! Tänään kävin puntarissa ja kattelin miten se on menny kun on pisteissä pysytty ja hämmästys oli suuri! Heti se lähti alaspäin ja oli 66,7! Eli -600g maanantaista vaikka ei oo edes nesteitä lähteny kun en oo vessassa ravannu... Antoipa taas lisäpuhtia tähän touhuun, en muistanutkaan miten hyvältä tulokset tuntuu!
Hieno homma, nyt sitten yrität sinnillä vaan jaksaa niissä pisteissä pysyä!!!!! Vaikka muutoksien pitäis olla pysyviä niin minä aina ajattelen että jos muutaman viikon jaksais niin ei se ole elämässä paljon se aika, mutta tulokset voi olla tosi hyviä. Ei ne silti takas tule ne kilot heti vaikka vähän löysääkin ja varmaan kuiteski sitä ajattelee sitte vähän enempi mitä syö kun tavoitteeseen on päässy ja kokee miten mahtavaa on jälleen olla hoikka ja kaunis. Tsemppiä nyt vaan valtavasti ja muista lisätä liikuntaa pikku hiljaa käy vaikka joka kerta pikkuisen pitempi lenkki tai jumppaa pari minuuttia kauemmin jne. Siitä on taas hyvä jatkaa :flower:

Mulla meni aika kauankin päin honkia, mut silti ei paino noussut... Vielä olis puolet jäljellä tiputettavaa ja onhan tota kokonais pudotusta nyt sitten tän päivän mukaan melkein 14kg! tavoite on kaukana, mut kyllä tää tästä, aina vähän kerrassaan =) noin 30kg mulla sitä pudotettavaa alunperin oli eli ihan kiitettävän paljon :ashamed:

Magicmom
nyt ei oo kyllä paino pudonnu ollenkaan....syynä saattaa olla se että oon ollu yli viikon sairaslomalla eikä oo oikein tullu liikuttuu vaa syöty senkin edestä :ashamed: :whistle: mutta...taas kerran,kyllä tää tästä,hih

häpeillen hyppää myöhässä mukaan... paino on toki maa<nantailta eli 80kg eli tuli jälleen taka pakkia... sitkeesto luokittelen itseni laihduttajaksi vaikka joka topinen viikko hävettää valtavasti tulla tänne ko aina on paino noussu... :'( :'( :'(

no tekosyynsä kaikkeen.... oltiin laivaristeilyllä to-pe ja saattanette vain arvata et alkoholi oli hyvää ja samoin toi nanna :ashamed: :ashamed: :ashamed:

eli nyt uudella yrityksellä taasen...

Yhteistyössä