KILOPINO NRO 7

• Viestiketjun aloittaja Laihduttaja nikittä
  • Ensimmäinen viesti
Laihduttaja nikittä
Jiips,nyt saan tuulettaa.Kiltisti laskin niit pisteitä viime viikon ja la-su oltii laivalki viel ja siellä mä en todellakaan laskenu pisteitä vaan söin mitä mieli teki ja tulos on -1 kg viime viikosta :D
Mites muilla?

Maagi
:D Tähänkin sitten mun tiedot..
Painoa lähtenyt -500g ja paino nyt siis 65,2kg.
Kokonaispudotus -2,6kg.
Liikkumaan ei edelleenkään pääse \|O Polvi on liian kipeä.. Masentaa se kyllä.
Taas oli "juhlaviikonloppu" :ashamed: , mutta silti pudotusta puolikiloa.. :) Pitää olla tyytyväinen.

Pakko tulla vielä lisäämään. Että tänään (21.2.) kun kävin vaa'alla se näytti 64,6kg Meinas silmät pudota päästä :LOL:
Eli voin tuohon sitten vielä vähän korjailla lukujani. :D
Painoa lähtenyt -1100g ja paino nyt siis 64,6kg.
Kokonaispudotus (9.1. alkaen) -3,2kg.

kili
Heips. En olekaan pinoutunut pitkään aikaan kun muutosta painossa ei ole tapahtunut, ei suuntaan eikä toiseen. No ok, on kai mullakin heitellyt paino 200g ylös ja alas. Nestetasapainon vaihtelua se kuitenkin vain on, luulisin. Suurin muutos taisi tulla mahataudin seurauksena -600g... Hih! Taidankin kiittää seurasta ja poistua tästä takavasemmalle. Seuraan kyllä teidän edistymistänne ja saan toivottavasti teidän onnistumisistanne uutta virtaa omaan projektiini, joka tällähetkellä valitettavasti hiukan jumittaa. :ashamed:
Tsemppiä kaikille! :hug:

Heipsistä..olipa mukava huomata, että täällä on taas kilopinoilijoita , sillä mä kun rupesin 1.1.2004 laihduttamaan niin me ruvettiin tänne tekemään joka viikko kilopino..onko samoja yhtään mukana enää???
Kun sitten jäin tauolle massua kasvattelemaan niin surukseni huomasin, että kilopinot oli kokonaan hävinneet ja niiden perään täällä huutelinkin kun uudelleen rupesin taas laihduttamaan, mutta kuulin ettei niitä enää tehdä eli onko tää ihan uus juttu samalla nimellä vaiko sama vanha ?!

Eli tuommoista kyselin viime viikon kilopinossa, muttei kukaan vissiin huomannut..vastauksista päätellen ;), joten liitinpä sen tähän uudempaan!!

Rile-x harmaana
Kyllä tämä sitä samaa on... Minä olin silloin mukana jossain välin ja tulin taas uudestaan kun sain vauvelin maailmaan. Laihduttaja nikittä rupes kyseleen josko pantais taas tämä homma pystyyn ja niinhän se taas toimii

Laihduttaja nikittä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 14:26 kultahippuset kirjoitti:
Heipsistä..olipa mukava huomata, että täällä on taas kilopinoilijoita , sillä mä kun rupesin 1.1.2004 laihduttamaan niin me ruvettiin tänne tekemään joka viikko kilopino..onko samoja yhtään mukana enää???
Kun sitten jäin tauolle massua kasvattelemaan niin surukseni huomasin, että kilopinot oli kokonaan hävinneet ja niiden perään täällä huutelinkin kun uudelleen rupesin taas laihduttamaan, mutta kuulin ettei niitä enää tehdä eli onko tää ihan uus juttu samalla nimellä vaiko sama vanha ?!

Eli tuommoista kyselin viime viikon kilopinossa, muttei kukaan vissiin huomannut..vastauksista päätellen ;), joten liitinpä sen tähän uudempaan!!

mä muistan ku sä "ylläpidit"kilopinoo ja muakin suretti et se sit jäi ku sä poistuit :D joten päätin ehdottaa sitä uudestaan tänne ja mun mielest ihan kivasti on lähteny porukkaa taas mukaan.

Heippa! Mulla oln ihan mahtava olo. Olen mitannut kolme viikkoa sitten vyötärön ja rinnan ympärysmitat
ja eilen mittasin uudelleen vyötärö oli kaventunut 12cm ja ja rinnan ympärys 2cm.
painoa on nyt 75.6 eli pudonnut tammikuun 10:s päivän jälkeen 2kg ja 200g!!!

Onko tämä kilopino aina viikko kohtainen?
Et joka maantaina aloitetaan uusi kilopino?

Olen uusi täällä kaksplus sivuilla, mutta laihduttanut jo 10 tammikuuta lähtien =) :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 17:59 Laihduttaja nikittä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 14:26 kultahippuset kirjoitti:

Onpa mukavaa..sulla on varppina uus nikki, sillä en muista sua niiltä ajoilta..vai onko tää vaan dementiaa

mä muistan ku sä "ylläpidit"kilopinoo ja muakin suretti et se sit jäi ku sä poistuit :D joten päätin ehdottaa sitä uudestaan tänne ja mun mielest ihan kivasti on lähteny porukkaa taas mukaan.
:whistle: ?!

Mä aloitin laihduttamaan taas 24.10.2005, kun olin onnistunut jo kuopuksen syntymän jälkeen kerryttämään painoa takas liki 6kg :ashamed: ja siitä on nyt sitten painoa lähtenyt 6,4kg ja oon jo hiukka kevyempi kuin silloin kun kuopusta rupesin odottamaan ja laihtarin lopetin, jolloin oli siis ehtinyt tiputtaa jo 12,5kg ja toiset samanmoiset jäi vielä karistettavaksi..nyt karistettavaa vielä n.11,5kg eli urakkaa pissa, mutta uskon onnistuvani, kloska oon onnistunut ennenkin ;) !!

Tällä viikolla tippui vaan vaivaset 100g, mutta on se aika kuusta, että turvottaa niin vietävästi, joten ihan tyytyväinen olen, kska pisteissä oon pysynyt kyllä =) !

Oli kyllä aivan hirmu ihana juttu, että ootte taas aloittaneet kilopinot, sillä ne oli silloin mulle niin tärkee apu ja tuki..tuun taas viihtymään täällä, kun tän vahingossa taas löysin :hug: !!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 19:31 lyydia 2001 kirjoitti:
Juuri niin eli joka maanantai aloitetaan uusi pino ja sinne sitten vaihdetaan kuulumiset aina joka viikko omaansa..tai näin oli silloin ennen..nyt mäkin olen uusi täällä taas ;) !!

Mantiliini
No aaarrrghhh... aikasemmin kirjottelinkin tonne, että mönkään oli viime viikko mennyt. Nyt sitten vielä söin suklaata kuin viimestä päivää ja nyt ottaa päästä ihan kympillä :headwall:

Maagi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 19:31 lyydia 2001 kirjoitti:
Heippa! Mulla oln ihan mahtava olo. Olen mitannut kolme viikkoa sitten vyötärön ja rinnan ympärysmitat
ja eilen mittasin uudelleen vyötärö oli kaventunut 12cm ja ja rinnan ympärys 2cm.
painoa on nyt 75.6 eli pudonnut tammikuun 10:s päivän jälkeen 2kg ja 200g!!!

Olen uusi täällä kaksplus sivuilla, mutta laihduttanut jo 10 tammikuuta lähtien =) :ashamed:
Hei, tule mukaan mun kanssa senttipinoon.. Kun kerran mittailetkin. =)

Lianna
En tiedä tuleeks tästä mitään..niin on hidasta painonpudotus vaikka olen parhaani tosissani yrittänyt. Taas vain -100g.. tosin se aika kuukaudesta on tulossa, ehkä se osana vaikuttaa.

Maagi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 08:18 Lianna kirjoitti:
En tiedä tuleeks tästä mitään..niin on hidasta painonpudotus vaikka olen parhaani tosissani yrittänyt. Taas vain -100g.. tosin se aika kuukaudesta on tulossa, ehkä se osana vaikuttaa.
Mun painon pudotus on sitä että kilo kuukaudessa.. Siis noin niikuin suurinpiirtein (nyt vähän ihmeissäni kun puolessatoista kuukaudessa mahtavat 3kiloa :LOL: ) Mutta sillä tavalla se käy multa helposti ja eli pudottaisin noin -250g/vk.. Menkkojen aikaan mulla paino nousee ja oviksen aikaan se on pienimmillään.
Kyllä siitä Lianna tulee jotain. Hitaasti mutta varmasti varmasti. :D

Voi voi mistähän sais innostusta, ei ole oikein sellainen into päällä ollenkaan, tuntuu ett aivan sama vaikka nuita kiloja onkin jotenkin vaan tympäisee ja ärsyttää kaikki. Onko kellään konsteja miten sais taas vähän virtaa tähän touhuun:whistle:

Maagi
No en mä konsteista tiedä, mutta voithan pitää "vapaata" hetken laihdutuksesta..
Mä en itse usko laihduttamiseen.. Harrastan painonhallintaa ja siis elämäntapojen muuttaminen saa mun painon sitten laskemaan. Joten mulle ei tule ns. tylsistymistä laihtumiseen.
Joinain päivinä saa löysäillä.!

Tänään tuli käveltyä paljon ja just tulin ratsastustunnilta. Mahtava tunti ja ja mahtava olo.
Nyt tuntuu vain siltä, että pitää jo tehdä enemmän liikkeitä, että jossain tuntuu... jaksaa jo enemmän!
Punnitsen istseäni vain kerran viikossa, miten te muut?
Onko teillä muilla askelmittari käytössä?

Lianna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 09:21 Maagi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 08:18 Lianna kirjoitti:
Mun painon pudotus on sitä että kilo kuukaudessa.. Siis noin niikuin suurinpiirtein (nyt vähän ihmeissäni kun puolessatoista kuukaudessa mahtavat 3kiloa :LOL: ) Mutta sillä tavalla se käy multa helposti ja eli pudottaisin noin -250g/vk.. Menkkojen aikaan mulla paino nousee ja oviksen aikaan se on pienimmillään.
Kyllä siitä Lianna tulee jotain. Hitaasti mutta varmasti varmasti. :D
Kiitos Maagi kannustuksesta! Jospa se tästä alkaisi pyyhkimään paremmin!

Tuli sitä käytyä taas lenkillä. =)
Olen oikein tyytyväinen itseeni kun on mennyt niin hyvin, en ole ratkahtanut ja paino on pudonnut suht hyvin... puoli kiloa viikossa!

Tsemppiä kaikille ja maanantaina mulla onkin taas punnituspäivä! ;)

Yhteistyössä