KILOPINO NRO.5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rile-x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rile-x

Jäsen
27.09.2004
80
0
6
Nyt on paino pudonnut -700g =) , toivotaan ettei se tule taas takaisin. Mitenkäs muiden projekti on edistynyt? Loppuis pian nuo pakkaset niin pääsis tai oikeestaan joutuis taas hiihtämään. Kyllä viimeksi kun kävin hiihtää niin tuntui että eikö vois keksiä jotain järkevämpää lajia, mutta kun hiihto on niin hyvä siinä suhteessa kun koko kroppa saa liikuntaa niin läski sulaa....

Eipä ole taas vaakassa tullut käytyä.. Ja kun en alkuunsa ottanut mittojakaan, ei mittanauhasta ole apua. Mutta pyrin kyllä taas jossakin kylässä vaakailemaan, meillä ei vaakaa ole eikä tule!!
Olo tuntuisi hieman kevyemmältä, vaatteet mahtuu paremmin päälle, ja suurimmat on jopa väljiä! Eiköhän se tästä. Kun muistaisin vaan syödä usein ja vähän, lipsahtaa enemmänkin siihen kerran kaksi päivässä ihan ähmänä.. :ashamed: Vettä olen myöskin opetellut juomaan enemmän, sitä kun tulee juotua ihan liian vähän. Saa edes vähän kuona-aineita liikkeelle. Palaan kertomaan vaa'an lukemat kun sellaiseen pääsen!

Mä en oo jaksanut ees vaakalla nyt käydä,on nii järkky flunssa et en jaksa ees pisteillä.Katellaan ensi viikolla uudestaan josko täältä pohjalta vielä nousis... :snotty:

Paino kaksi viikkoa sitten 73.6 ja edelleen sama :ashamed:
Viime viikolla en punninnut itseäni ollenkaan enkä liikkunut enkä oikeastaan laihduttanutkaan erinäisistä syistä johtuen, mutta nyt taas pitää ottaa itseään niskasta kiinni. Kuullaan ensi viikolla!

tämän vuoden saldo -3 KG! Meinas jo usko loppua kun pariin viikkoon ei paino pudonnu yhtään! Nyt on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun on flunssa, jospa kohta paranisi ja pääsis taas sauvakävelylle!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 09:39 vieras kirjoitti:
tämän vuoden saldo -3 KG! Meinas jo usko loppua kun pariin viikkoon ei paino pudonnu yhtään! Nyt on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun on flunssa, jospa kohta paranisi ja pääsis taas sauvakävelylle!

niinpä,sama homma,flunssassa ei huvita lähtee tarpoo pitkii lenkkeikään ja sit on kyl ollu kauheet noi pakkasetkin,koirallakin vaa tassut jäätyy joten se siitä lenkkikamusta :D Mulle on tulossa huomenna todennäkösesti se kuntopyörä ni sit pääsee sutimaan oikein kunnolla,tosin en nyt kovin rankasti aatellu alottaa ku vielä flunssaa.

+1,8kg \|O \|O \|O \|O \|O En käsitä, en! Kaiken järjen mukaan ois pitänyt painon tippua, mutta mitä hittoa on tapahtunut :o Täytyy vaan toivoa, että menkat on alkamassa ja se aiheuttaa tään, muuten mä luovutan :ashamed:

Yhteistyössä