Kiloklubista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toimii. Tähän mennessä olen laihtunut kuukaudessa 6kg (todella runsas ylipaino kyseessä) ja ei ole aikomustakaan lopettaa. :) Olen siis repsahdellut monen monta kertaa, mutta palannut aina terveelliseen ruokavalioon. Ennen kiloklubin löytämistä en edes ajatellut laihduttamista. Nyt olen löytänyt oikean suunnan syömisille.

Itseasiassa aika helppoa, kun oppii mistä niitä hyviä ja huonoja rasvoja tulee ja kuinka paljon pitää syödä kasviksia ja kuituja päivässä.
Mä lisäilen pari kertaa päivässä syömiäni ruokia sinne, niin pystyy vielä päivän myöhempiä syömisiä suunnitella niin, että saa pallukat vihreäksi. Yhdessä vaiheessa en varmaan viikkoon merkinnyt syömisiäni sinne, kun tiesin jo mitä voin syödä ja kuinka paljon, eli nopeasti pääsee oikeaan rytmiin. :)

Mulle oli ainoo vaikee saada vihreeks se energia pallero, sit opettelin käyttää mm. salaatinkastiketta ym. ja opin senkin saamaan vihreeks. Ja laihduin yli 6 kiloa, niitä olin vaikka miten yrittäny saada pois..

Entäpä saako sieltä viikolle vaikka valmiit ruokaohjeet tai vastaavaa? Siis että miten viikon aikana syödä? Täällä kyselen siksi kun haluan just käyttäjiltä omakohtaista kokemusta ennen kuin menen rekisteröitymään tai vastaavaa. :D Tiputettavana olisi 15kg.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mulle oli ainoo vaikee saada vihreeks se energia pallero, sit opettelin käyttää mm. salaatinkastiketta ym. ja opin senkin saamaan vihreeks. Ja laihduin yli 6 kiloa, niitä olin vaikka miten yrittäny saada pois..

Se onkin hankalin. Mä en alussa tajunnut millä ihmeen rasvoilla sen saa vihreäksi, kunnes ostin oivariinia ja salaatinkastiketta ja aloin käyttää oliivi- ja rypsiöljyä. Ei se aina ole helppoa vieläkään, kun lähes kaikki ruuat vaikuttaa siihen jotenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja :
Entäpä saako sieltä viikolle vaikka valmiit ruokaohjeet tai vastaavaa? Siis että miten viikon aikana syödä? Täällä kyselen siksi kun haluan just käyttäjiltä omakohtaista kokemusta ennen kuin menen rekisteröitymään tai vastaavaa. :D Tiputettavana olisi 15kg.

Siellä on paljon valmiita reseptejä ja voit lisätä omiakin reseptejä ja saat tietää kalorimäärät ja muut.
Mä en ole siihen kovin perusteellisesti perehtynyt, joten en tiedä löytyykö sieltä muita vinkkejä kuin reseptejä. Nopeasti sen oivaltaa minkälaisia ruokia kannattaa syödä ja minkä verran. Reippaasti vaan rekkautumaan ja 15kg on pian historiaa! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja :

Siellä on paljon valmiita reseptejä ja voit lisätä omiakin reseptejä ja saat tietää kalorimäärät ja muut.
Mä en ole siihen kovin perusteellisesti perehtynyt, joten en tiedä löytyykö sieltä muita vinkkejä kuin reseptejä. Nopeasti sen oivaltaa minkälaisia ruokia kannattaa syödä ja minkä verran. Reippaasti vaan rekkautumaan ja 15kg on pian historiaa! ;)

:D Menossa jo. :D