Kiloklubista..

• Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Mie nyt liityin tuohon,kun sitä eilen täällä suositeltiin ja tämän aamua oon sinne ruokia laittanut..
Pari kysymystä..

Siis miten hemmetin vähän ihmisen pitäis syödä ettei tuo päivällinen menis yli sen mitä pitäis?
Tiiän että miun/meijän ruokailut on päin sitä ihteensä välillä,ja tiiän että pitäis syödä isompi aamupalakin,mut ei vaan maistu aamulla oikeen mikään.Tänä aamuna 2 kuppia maitokahvia ja 1 palanen ruisleipää.
Ja kai se tähän aikaan menee jo päivällisen puolelle tuo seuraava ruoka.
Seuraavaks sitten syödäänkin jo iltapala.. :snotty:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en saa sitten millään syötyä sitä mitä pitäisi, aina on päivän päätteeksi vielä monta kaloria syömäti
Tänään oon syönyt aamupalan, välipalan, lounaan ja välipalan, vielä on 1160 kcal vaje

Kerttu-Kyllikki
Mä en saa sitten millään syötyä sitä mitä pitäisi, aina on päivän päätteeksi vielä monta kaloria syömäti
Tänään oon syönyt aamupalan, välipalan, lounaan ja välipalan, vielä on 1160 kcal vaje
Ootkos niinku painonpudotusmielessä liikkeellä?

Mulla on ihan mielettömiä vaikeuksia saada kunnon ruuasta päivittäistä kalorimäärää täyteen, mut mä haenki kyllä lisää massaa... Tai pyrin siihen, ettei se ainakana vähenis.

Ja proteiinia en millään pysty syömään tarpeeksi, proteeiinilisiin tutustun juurikin.

Yhteistyössä