Kiloista vielä; Painonpudotusprojekteja kenellä menossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmi-Kana

Aktiivinen jäsen
18.02.2005
2 135
0
36
Turun seutu
Varsinkin suurempia sellaisia.. Olis kiva kuulla muiden kokemuksia miten kauan on menny, onko kesä ollut helppoa vai vaikeaa aikaa ja niin pois päin!

Mulla alkoi projekti 2.3. ja mielestäni kesä on ollut hankalampaa kuin muuten.. Mutta kuten jo aikaisemmassa avauksessa kerroin, ni 8 kiloa lähti kesän aikana ja 18 kg sitä ennen. Monen asian summana "onnistuin" keräämään liikakiloja sen verran runsaasti, että vielä on urakkaa jäljellä melko paljon... :/

Alotin toukokuun alussa ja nyt -12kg. Kesä oli vaikeaa kieltämättä,jäätelöö ja grillailtuu tuli. käytän iltalehden painopäivyriä apuna,sekä painonvartijoiden pisteitä. Vielä olisi 10kg pudotettavaa.

Mulla oli aluksi tiputettavaa 22 kiloa. Nyt on tippunut vuodessa 12 kiloa, mutta vielä on matkaa... Liikunnalla ja terveellisellä ruualla. Mä ajattelenkin aina, että tää oli elämäntaparemontti eikä laihdutus"kuuri" :)

täällä yksi :wave:
aloitin maaliskuussa 08,lähtöpainoa 88 ja nyt vaaka vilauttaa semmosta 70kiloa
helppoa kun heinänteko jos osaa pitää kyntensä erossa herkuista ja on halua opetella syömään uudenlaisesti.
en mä voinu ennen kuvitellakkaan syöväni tonnikalaa taikka raejuustoa (inhosin sitä ennen ylikaiken)
ennen raskautta painoin 65kg ja pari kk synnytyksen jälkeen sen 88kg (synnytysaamuna vajaan 100kiloa)

nyt mulla on hyvä olla enkä oikeestaan tuijota sitä vaakaa kun kerran kuussa.

Ei nyt ole hirveän paljon enää pudotettavaa mutta vastaan kuitenkin. Mä aloitin tammikuussa ja nyt on mennyt lähes 15kg. Kesäksi lopetin laihdutuksen kokonaan ja pyrin van tasapainoilemaan siihen mennessä saavutetussa painossa, vaikeaa minusta laihdutus kesällä, talvella onnistuu paljon paremmin. Nyt laihdutan siis viimeistä 4-5 kiloa pois ja sitten olen tyytyväinen.

Ihailen teitä, jotka osaatte pudottaa painoa noin maltillisesti! Mä oon nin hätähousu, että jollei HETINYTPAIKALLA näy tuloksia ni into laantuu.. Tarttis itsekin malttaa hidastaa tahtia, just sen takia että pysyisi sitten pudotetut kilot pois! Mä en enää ikinä halua käyttää norsuosastojen vaatteita, sitten kun niistä kokonaan pääsen pois, nyt on aika hilkulla... :)

Yhteistyössä