Kiljuuko lapset normaalisti kun päättömät kanat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvatulpat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

korvatulpat

Vieras
Me asutaan 2 päiväkodin ja yhden leikkipuiston vieressä,nyt kun kesä on tullut niin mukulat tietty on pihalla päivittäin ja pitkään.Tuohon viereiseen päiväkotiin on varmaan tullu uus tyttö kun nyt 5 päivänä peräkkäin koko päivän tuolta pihalta kuuluu HUUTOA ja kirkumista..siis ei mitään riemunkiljahduksia vaan sellaista eläimellistä korvia raasvataa huutamista. Mä en tiedä muista,mutta meidän lapsille on opetettu että ei saa huutaa tuolla tavalla kun se häiritsee muita ihmisiä..vissiin kaikille ei. Tottakai lapset on lapsia mutta jumankeuta toi huuto kuuluu pitkälle eikä mun mielestä kyllä ole mitään leikkiin liittyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja korvatulpat:
Me asutaan 2 päiväkodin ja yhden leikkipuiston vieressä,nyt kun kesä on tullut niin mukulat tietty on pihalla päivittäin ja pitkään.Tuohon viereiseen päiväkotiin on varmaan tullu uus tyttö kun nyt 5 päivänä peräkkäin koko päivän tuolta pihalta kuuluu HUUTOA ja kirkumista..siis ei mitään riemunkiljahduksia vaan sellaista eläimellistä korvia raasvataa huutamista. Mä en tiedä muista,mutta meidän lapsille on opetettu että ei saa huutaa tuolla tavalla kun se häiritsee muita ihmisiä..vissiin kaikille ei. Tottakai lapset on lapsia mutta jumankeuta toi huuto kuuluu pitkälle eikä mun mielestä kyllä ole mitään leikkiin liittyvää.

Samaa tässä olen kuunnellut, taloyhtiö koostuu muutamasta rivitalosta, ja lapset tuossa yhteisellä pihalla aina ulkoilevat. En käsitä sitä aivan järkyttävää huutoa, se on kuin sikaa teurastettaisiin. Kuuluuko se johonkin vaiheeseen? Kuulostaa silti tosi ahdistavalta, kun sitä saa pitkin päivää kuunnella.

Meidän talon mustalaismuksut huutaa ulkona ninkun tapettais,aivan järjetön mekkala.Pakko kai niiden on josain mölytä kun kotona sisällä ollessa sieltä ei koskaan juuri mitään ääntä kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samaa tässä olen kuunnellut, taloyhtiö koostuu muutamasta rivitalosta, ja lapset tuossa yhteisellä pihalla aina ulkoilevat. En käsitä sitä aivan järkyttävää huutoa, se on kuin sikaa teurastettaisiin. Kuuluuko se johonkin vaiheeseen? Kuulostaa silti tosi ahdistavalta, kun sitä saa pitkin päivää kuunnella.

Kiva oli eilen migreenissä kuunnella ku oletettavasti se sama tyttö huuti ku kurkkua olis auki viilletty..

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Jaa. Kyllä meidän muksuista ja naapurin kakaroista kuuluu toisinaan erinäisiä kiljahduksia ja karjahduksi ynnä muuta mölytason ylittävää.

Noista naapurin mustalaispenikoista en ole kuullut :saint: hiljaisia ovat he.

Ite tarkotinkin sellasta pitkään jatkuvaa todella voimakasta kirkumista, siis se kuulostaa oikeasti siltä että jotain tapetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kamalaa meteliä pihalla.Äiti tuu ikkunaan täällä jne.
Eikö se mene kaaliin,että huuto kuuluu joka huusholliin,ei vain teidän parvekkeelle.Siitähän maksetaan kotiin äideille,että huolehtivat lapsistaan.Pihalla voisi olla mukana ja rajoittaa mekastusta.Taloyhtiöissä asuu sellaisiakin jotka käy työssä,vieläpä vuorotyössä, joten ei hyvinvointinne yllä pitäjiä voi korpeen laittaa asumaan.Sairaalat,poliisit,vartiat,ravintolatyöntekijät ja monet muut alat työskentelevät yölläkin.Aamuvarhaisella työhön menevät joutuvat varhain menemään nukkumaan.Siis iltaisin viimeistään 21 lapset sisälle.Koskee myös maahanmuuttaja taustaisia, sillä heillä ei näytä olevan yhteisistä säännöistä mitään tietoa.

Yhteistyössä