Kilahdin äsken mun 3v10kk ikäiselle neidille :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi vissiin väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi vissiin väsynyt äiti

Vieras
Jostain syystä huulet rohtuneet usein viimeisen kuukauden aikana. 2 viikkoa sit ostin hälle oman huulirasvan, onnistui hävittämään se eilen jonnekkin tänne kotiin ettei löytynyt mistään.

Tänään ostin uuden ja nyt oli jotenkin pelleillyt sen kanssa ja yllärin neidin pesemästä huulirasvaputkiloa vessasta. Sitä oli käsissä levinneenä ja kun pyöritin huulirasvan lopun takas sisään niin eipä sitä ollut kuin 1/3 jäljellä. Tästäkin oli miljoona kertaa tän 2viikon aikana puhuttu ettei sitä saa pyörittää paljoa ulos siitä tikusta :/

Tuli vaan niin turhautunut olo että huusin sit aika kovasti että nyt ei saa ite sitä rasvaa pitää eikä laittaa vaan minä ainoastaan annan. Neiti on nyt häpeissään omassa huoneessa hiljaa ja minä koneella surren äskeistä episodia, olis varmaan voinut ääntä korottamatta hoitaa ton asian :( Täytyy mennä pyytämään tytöltä anteeks ja yöpuuhille...

joka ei ikinä kilahtaisi. en usko ainakaan. Meillä on ehkä lähentänytkin välejä, kun olen sit pyytänyt aiheetonta huutamista anteeksi ja on halittu ja pyydetty anteeksi molemmin puolin. Lapsetkin näkee, että vanhemmillakin on ne piuhat rajalliset. Että ihmisiä tässä vaan ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Annat tuon ikäselle oman tuubin OMAAN käyttöön ja ihmettelet kun häviää? Haloo....

Mä annoin jo 2v tytölle ja käytti ihan asiallisesti. Mut on muutenkin aika järkevä luonteeltan (tietty satunnaisia "tahtokohtauksia" lukuunottamatta... ).

Jotenkin tuntuu, että kommentoijat (ainakin osa) eivät nyt oikein tajunneet pointtia. Tuskin ap kaipasi apua siihen, miten ja milloin huulirasva annetaan tytölle/neidille... No. Eipä sen väliä. Kyllä sitä joskus saa kilahtaa, kun sitä ei ihan joka päivä tapahdu. Kun sen jälkeen pyytää anteeksi, niin siitäkin lapsi oppii, että erehtyä saa ja asian pystyy korjaamaan. Minun mielipide.

Yhteistyössä