Kiitos vain psykiatri :((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tämä psykiatri määräs mulle ylipainoiselle lääkkeet jotka lihotti puolessa vuodessa 19kiloa. Toisen psykiatri vaihto lääkkeet. kuukausi sit tää psykiatri vaihto mun hyvin toimivat lääkkeet vain sen takia koska mulla oli prolaktaniinihormoniarvot koholla (ja siitä johtuen välillä tuli vähän maitoa rinnoista eikä kunnon menkkoja ollut.. ei haitannut mun elämää)ja nyt mua väsyttää jatkuvasti (saatan nukkua yhteen saakka) masentaa ja on itsetuhoisia ajatuksia :( täys paska fiilis.. ens viikolla pyydän kyllä lääkkeen vaihtoa ennenku olo menee vielä vaikeammaksi

efexor ja risperdal.. sit mirtsasapiini oli se joka lihotti. kk sitten vaihdettiin risperdal seroqueliksi, ja tää vaihdos oli huono. Muuten oon laihdutuskuurilla ja laihtunut jo 12kiloa, mut se on kovan työn tulosta. tosin nyt ei huvita syödäkkään ku masis päällä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
efexor ja risperdal.. sit mirtsasapiini oli se joka lihotti. kk sitten vaihdettiin risperdal seroqueliksi, ja tää vaihdos oli huono. Muuten oon laihdutuskuurilla ja laihtunut jo 12kiloa, mut se on kovan työn tulosta. tosin nyt ei huvita syödäkkään ku masis päällä

Hui hui, älä syö niitä seroqueleita, ne on psykoosilääkkeitä, ja niistä vasta lihookin. Mulle on joskus määrätty masennukseen :o niitä, ja mulla oli just tollasia oireita sen jälkeen. Olisin voinut nukkua vaikka vuorokauden ympäri, mulla oli henkisesti paha olo koko ajan ja söin ihan hullun lailla. :(

Sain tänään myös mirtsasapiinia, lääkäri kertoi, että se lääke ei lihota. Se saattaa aiheuttaa sen, että tekee mieli enemmän herkkuja. Mutta siis itse lääkkeen syönti ei lihota...
Toivon, että asia on näin. Ja samoin kertoivat apteekissa myös.

Alkuperäinen kirjoittaja kauhistus:

Hui hui, älä syö niitä seroqueleita, ne on psykoosilääkkeitä, ja niistä vasta lihookin. Mulle on joskus määrätty masennukseen :o niitä, ja mulla oli just tollasia oireita sen jälkeen. Olisin voinut nukkua vaikka vuorokauden ympäri, mulla oli henkisesti paha olo koko ajan ja söin ihan hullun lailla. :(

Seroquelia voidaan määrätä useammastakin syystä, eikä ole ulkopuolisten asia mennä kommentoimaan mitä kannattaa syödä ja mitä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja epoch:
Alkuperäinen kirjoittaja kauhistus:

Seroquelia voidaan määrätä useammastakin syystä, eikä ole ulkopuolisten asia mennä kommentoimaan mitä kannattaa syödä ja mitä ei.

samaa mieltä

Yhteistyössä