Kiitos sille palstalaiselle, joka vinkkasi, että käsisuihkua voi käyttää itsetyydytykseen!

• Viestiketjun aloittaja siveä neiti
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja janejane:
Siis nyt heräs kiinnostus että mitä helvettiä sä olet sillä putkella tehnyt?! Tai ehkä en tahdo tietää :D

Häh :eek: Eiks se muka oo ihan tavallista irrottaa suihkusta se pää ja käyttää sitä "putkea" itsetyydytykseen, kun sieltä tulee suuremmalla paineella vettä :D

vesi vanhin voitehista
toimii mullakin. kaikkein hienointa on kun laittaa kylpyammeeseen vettä ja kun vettä on tarpeeksi ja hana vielä valuu, siirtyy itse alle...päällä oleva vesi vaimentaa mukavasti paineella hanasta ammeeseen tuleva veden ja itseäänhän voi myös nostella tai laskea siten miten haluaa....

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
HYI ällötys!

Mitäs ällöttävää on itsetyydytyksessä? Enpäs taidakaan kertoa, mitä muuta käytän apuna masturboidessa :D :D
no siis voi hel....i! kyllä mä mielummin käytän mun miehen letkua ku jotai kuppasta käsisuihkua!
Mulla ei olekaan miestä ja yhden illan juttuja en "harrasta". Eikä seksi miehen kanssa sitäpaitsi poissulje itsetyydytystä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vesi vanhin voitehista:
toimii mullakin. kaikkein hienointa on kun laittaa kylpyammeeseen vettä ja kun vettä on tarpeeksi ja hana vielä valuu, siirtyy itse alle...päällä oleva vesi vaimentaa mukavasti paineella hanasta ammeeseen tuleva veden ja itseäänhän voi myös nostella tai laskea siten miten haluaa....
Vautsi, täytyypä kokeilla ens kerralla ;D

vieras
HYI ällötys!

Mitäs ällöttävää on itsetyydytyksessä? Enpäs taidakaan kertoa, mitä muuta käytän apuna masturboidessa :D :D
no siis voi hel....i! kyllä mä mielummin käytän mun miehen letkua ku jotai kuppasta käsisuihkua!
Mulla ei olekaan miestä ja yhden illan juttuja en "harrasta". Eikä seksi miehen kanssa sitäpaitsi poissulje itsetyydytystä.
ei poista ei mut en silti harrasta omaa kivaa

Yhteistyössä