Kiitos Madicken ja muut, jotka jaksoitte hetken kuunnella! (Raskaasta taaperosta/vauvasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitokset 1,5 v:n takaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitokset 1,5 v:n takaa

Vieras
Sain vihdoin aikaiseksi kaivaa esiin vanhan keskustelun, jonka aloitin turhautuneella ja väsyneellä hetkellä puolitoistavuotta sitten:

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...enkin-vaan-haukut-mutta-pakko-vahan-valittaa/

Kiitos kaikille, jotka jaksoivat kuunnella! Muistan yhä kuinka puhki tuolloin olin ja kuinka sananne helpottivat tuolloin. Tuolloin oli vielä muutama kuukausi lisää yllättäviä vastoinkäymisiä edessä, mutta sen jälkeen alkoi helpottaa. Lapsen allergiat ovat helpottaneet ja unet parantuneet.

Lapsi on nyt 3 v ja elämä on ihanan helppoa siitä huolimatta, että lapsi on uhmaikäinen ja olen uudessa työssä, jossa päivät usein venyvät ja vaatii vielä opiskeluakin vapaa-ajalla ja omat unet ovat vähän vähissä. Lapsi ei enää heräile edes joka yö, ja pari herätystä per yö menee helposti verrattuna aiempaan. Lapsi on yhä poikkeuksellisen vilkas, mutta nyt on sentään jo järkeäkin päässä.

Muille poikkeuksellisen rankkaa vauva- tai taaperoaikaa eläville toivotan jaksamista: Kun helpottaa, ns. normaalin elämän rasitukset tuntuvat helpolta. Töissä ainakin itse olen nykyään paljon tehokkaampi, stressaan vähemmän ja pelottava uhmaikäkin on aiempaan verrattuna aika leppoisaa.

Yhteistyössä