Kiirettä ja väsymystä

• Viestiketjun aloittaja 8-lapsenäiti
  • Ensimmäinen viesti
8-lapsenäiti
Minulla on 8lasta ja 3niistä on jo aikuisia.
Olen itse 43v.Sain 3vuotta sitten kaksoset.
Sitten minulla on myös yksi 11vuotias poika ja 14vuotias tyttö
ja VIELÄ 7vuotias tyttö joka juuri aloitti ekan luokan.
Asumme tampereella omakoti talossa maalla ja olen töissä kaupungissa.Minun pitää mennä töihin aamulla noin klo 9.00
sitä ennen minun on kuitenkin vietävä kaksoset tarhaan ja ísommat kouluun.Lasten isä kuoli vuosi sitten ja siitä asti on ollut vaikeaa kasvattaa lapsia ihan yksin.No onneksi taksi tulee hakemaan lapset koulusta.Tulen yleensä toistä klo 16.39 mutta joudun vielä hakea pienemmät tarhasta.Kotona otan kaksosilta ulkovaatteet pois ja jo hiki valuu :/ Sitten laitan ruokaa ruuan jälkeenkään en voi ees istahtaa sohvalle.Koska yksi huutaa "en ymmärrä tätä läksyy!"
toinen huutaa "tuu pyyhkii pylly!!" kolmas huutaa että "missä mun paita on?!?" vasta joskus illalla 8 tai 9 jälkeen saan istahtaa sohvalle ja kattoo telkkaa.Mutta en minä siinä paljon valvokaan enään kun jp rupeaa väsyttää /o tälläisiä päiviä minä yleensä vietän....
:ashamed:

tinzu harmaana
tiestikös että sinulla on oikeus osittaiseen vapaaseen eli voit tehdä lyhennettyä työviikkoa tai työpäivää :flower:

Yritä saada kunnalta apua itsellesi ettet pala loppuun, kuka silloin hoitaisi lapsiasi. Sinulla on iso vastuu ja varmasti raskasta pyörittää noin isoa katrasta. Voimia :hug:

Yhteistyössä