KIIRE reimatec vs jonathan koot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haalrit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haalrit

Vieras
Moi!
Onko jollain kokemusta vastaako reimatecin ja jonathanin tähti haalarin koot toisiaan? Tai onko toinen isompi / jotenkin muuten erilainen?

Tytöllä nyt 116 cm vanha reimatec joka alkaa jäädä pieneksi ja uutta olen katsonut koossa 128 cm. Tänään ajattelin käydä tsekkaamassa olisko jesperjuniorissa jonathanin haalareita halvalla j aolisi hyvä tietää katsonko samaa koko vai en...

Kiitän ja kumarran vastauksista :)

Mun mielestä taas jonathanin lahkeet näytti lyhyemmiltä kuin reiman. En verrannut rinnakkain, mutta ainakin haalarin muuhun kokoon nähden ne lahkeet vaikutti lyhyiltä.

mä ostin viime syksynä pojal 98cm jonathan tähti haalarin ja kuvittelin sen menevä ainaki viel nyt kevääl,mut ei ku pieneks tuli jo syksyl =( pieniä ovat koska meinaa hukkua 98cm reimateccii!

no ehkäpä se tuotanto ei noissa sitten olekaan ihan tasalaatuista ;) meillä tosiaan 86cm haalarit kumpaakin, ja helposti näen tästä jo mittailematta, että jonathan on isompi.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no ehkäpä se tuotanto ei noissa sitten olekaan ihan tasalaatuista ;) meillä tosiaan 86cm haalarit kumpaakin, ja helposti näen tästä jo mittailematta, että jonathan on isompi.

Vai onko eri mitoitus vauvahaalarissa ja vyötäröhaalarissa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Meille sanottiin Jesper Juniorissa että Jonathan on reilumpi kuin Reima. 80 senttinen Jonathan vastas 86 Reimaa..

No ei kyllä pidä paikkaansa, sanoisin että vauvahaalarit on samaa kokoluokkaa: meillä siis kokoa 80 Tähtijonathan vk-puku ja kokoa 86 Reimatec toppapuku ja kokoeroa on juuri sen yhden koon verran, ei todellakaan ole samankokoiset kuten ed. väitetään.

Alkuperäinen kirjoittaja on nämä puvut:
Meille sanottiin Jesper Juniorissa että Jonathan on reilumpi kuin Reima. 80 senttinen Jonathan vastas 86 Reimaa..

No ei kyllä pidä paikkaansa, sanoisin että vauvahaalarit on samaa kokoluokkaa: meillä siis kokoa 80 Tähtijonathan vk-puku ja kokoa 86 Reimatec toppapuku ja kokoeroa on juuri sen yhden koon verran, ei todellakaan ole samankokoiset kuten ed. väitetään.

Mä kerroin vaan mitä ne kertoi meille tuolla alan liikkeessä =)

Alkuperäinen kirjoittaja on nämä puvut:

Mä kerroin vaan mitä ne kertoi meille tuolla alan liikkeessä =)

Juu en tarkoittanut että sinä olisit väärässä, vaan ne myyjät =)

Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Vai onko eri mitoitus vauvahaalarissa ja vyötäröhaalarissa ;)

niin joo.. saattaapa olla. toi jonathan on sellainen vyötäröstä kiristettävä ja reimatec taas käsittääkseni babymalli. mut siis senttikoko sama.

Kannattaa mitata lapselta selän pituus ja jalan pituus(haaravälistä kantapäähän. Silloin on helppoa tehdä ostokset ,jos lapsi ei ole mukana.
Oma kokemus on , että molemmat olisi samankokosia. Mutta haalareissa reimatecin lahkeet on pidemmät.

Yhteistyössä