V
vierailija
Vieras
Painoa ei tarvitse pudottaa varsinaisesti mutta olen veltto ja löllö keskivartalosta, reisistä ja allien kohdista.
Kiinteyttääkö pelkkä reipas kävely?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä vaikuttaako, mutta ainakin ihan älyttömän paljon tylsempää ovat, ainakin omasta mielestäni.Jumppa ja kuntosali vaikuttaa paremmin.
Ihan satavarmana jos syöminen pysyy entisenä. Itse asiassa voit syödä jopa hieman enemmän, jolloin kiinteytyminen vie vain hieman kauemmin.Painoa ei tarvitse pudottaa varsinaisesti mutta olen veltto ja löllö keskivartalosta, reisistä ja allien kohdista.
Mä tykkään. Jumpan ja salin lisäksi olen lenkkeillyt. Kotona voi jumpata.En tiedä vaikuttaako, mutta ainakin ihan älyttömän paljon tylsempää ovat, ainakin omasta mielestäni.
Itse en ole ikinä käynyt missään kuntosaleilla tai jumpissa, jotain vauvajumppaa lukuunottamatta. Monipuolinen liikunta (pyöräily, lenkkeily, pallopelit hiihto, uinti yms.) ovat paitsi tehokkaita, myös paljon hauskempia kuin joissain hikisissä liikuntasaleissa vartavasten työskentely.
Eihän kukaan edes ollut laihduttamassaEi koska palstaämmien mielestä kävely ei ole liikuntaa eikä siitä ole mitään apua laihdutuksessa.![]()
Sulla sitten meni pointti ohi ja lujaa.Eihän kukaan edes ollut laihduttamassa
sulta se meni ohi että vilahti. et saanut kiinni. typerys.Sulla sitten meni pointti ohi ja lujaa.![]()
Äly hoi älä jätä. Mulla ei mennyt ohi mikään ja osasin kyllä lukea, että ap ei ole laihduttamassa.sulta se meni ohi että vilahti. et saanut kiinni. typerys.
Äly hoi älä jätä. Mulla ei mennyt ohi mikään ja osasin kyllä lukea, että ap ei ole laihduttamassa.
Mä vain kirjoitin joidenkin ”nerokkaiden” palstaämmien aivopieruja kävelystä. Menikö ratakisko jo perille?
Voi elämä.Luitkohan sä edes näitä "palstaämmien" vastauksia?
oleppas jo hiljaa kun et mistään mitään ymmärrä,turhaan yrität selitellä tyhmyyttäsi.Äly hoi älä jätä. Mulla ei mennyt ohi mikään ja osasin kyllä lukea, että ap ei ole laihduttamassa.
Mä vain kirjoitin joidenkin ”nerokkaiden” palstaämmien aivopieruja kävelystä. Menikö ratakisko jo perille?
oletpas yksinkertainenVoi elämä.Kyse siis aiemmin kirjoitetuista jutuista!
Ja vuosi oli mikä?Voi elämä.Kyse siis aiemmin kirjoitetuista jutuista!
Itsellesikö jutteletoletpas yksinkertainen![]()
Eihän liikunta vaikutakkaan painonpudotuksessa kuin jotain 5 prossaa ja loput on kiinni ravinnosta. Mutta kun nyt puhuttiin kiinteytymisestä. Sä voit edelleen painaa saman mutta et oo niin löysä. Kässäätsä?Voi elämä.Kyse siis aiemmin kirjoitetuista jutuista!