Kiinteät ja päivärytmi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helmi

Vieras
Meillä tyttö nyt 4kk ja 2viikkoa.Ollaan nyt maisteltu kiinteitä tässä viikon ajan.Minkälainen rytmi teillä on syömisten ja nukkumisten kanssa?
Mä olen antanu tytölle 11-12 aikaan sosetta päiväunien jälkeen.Mites sitten,pitäiskö antaa toisen kerran sosetta seuraavia päiväunia ennen vai?Monestiko ton ikäselle pitäis sosetta päivässä antaa ja miten nopeesti annoksia voi lisätä?

Kiitos jos joku jaksaa vastata! (:

Meillä syödään nyt 4,5kk kanssa 3 kertaa päivässä, aamupäivällä, päivällä ja illansuussa. Aika nopeesti lisäsin annoskokoja kun ruoka uppoaa niin hyvin. Syö kerrallaan noin puoli purkkia sosetta, joskus enemmän ja joskus vähemmän.

Meillä 5-kuukautinen. Syödään kaksi kertaa päivässä, lounas ap-päikkäreiden jälkeen ja "illallinen" tuntia ennen nukkumaanmenoa. Kasvissosetta ja hedelmäsosetta. Ainakin nyt purkkillinen menee kerralla.

Meillä tytöllä tuon ikäisenä oli tämmönen rytmi suunnilleen:
8-8.30 aikaan ylös, vellipulloa
Jossain välissä vähän maitohörppyjä pullosta
11-11.30 lounas (peruna-kasvissosetta + maitopullo )
12 aikaan nukkumaan
16-17 heräili, iltaruokaa, hedelmäsosetta, ehkä perunaa + maitoa
maitopulloa jossain välissä
19.30-20.00 iltapuuro / velli
21 nukkumaan

Kiitos vastauksista. (:
Mitenkäs kun annan peruna-maissisosetta ekojen päikkäreiden jälkeen,niin annanko hedelmäsosetta jälkkäriks?Vai annanko seuraavan ruuan hedelmäsosetta?

Alkuperäinen kirjoittaja helmi:
Kiitos vastauksista. (:
Mitenkäs kun annan peruna-maissisosetta ekojen päikkäreiden jälkeen,niin annanko hedelmäsosetta jälkkäriks?Vai annanko seuraavan ruuan hedelmäsosetta?

Mä en hirveesti harrastanu tuota jälkkärihommaa, vaan pottua maha täyteen, tai sitten seuraavalla ruoalla hedelmäsosetta, puurojen joukossa kyllä annoin!. Vähän isompana sit välipalaksi hedelmäsosetta.

Yhteistyössä