Kiinnostaako teitä oikeesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haukotus soikoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haukotus soikoon

Vieras
Tuli taas todistettua, että meillä on todellakin lapsikiintiö täynnä. Mua ei vois enää vähempää kiinnostaa, millon kenenki vauva oppii mitäkin temppuja. Ventovieraan, pari kertaa nähdyn, lapsi. Miksi jotkut äidit kuvittelee, että se heidän oma naperonsa on muillekin SE keskipiste, jonka jokainen liike tulee kertoa muille ? Mua ei oo koskaan pahemmin kiinnostanu, millon kavereidenkaan muksut oppii jotain suurta ja ihmeellistä, kuten kääntyyn, seisoon tai käveleen. Kukin kun kehityy ihan omaa tahtiinsa ja samankin perheen lasten kesken on eroja.

Oonko jotenki poikkeava yksilö vai ihanko oikeesti teitä muita kiinnostaa nämä asiat ?

Ollaan sit poikkeavia yhdessä.

Silloin kiinnosti kun omillakin tuli näitä merkittäviä virstanpylväitä. Nyt kun omat menee tokaluokalle ja eskariin, niin ei vois vähempää kiinnostaa kuinka joku muksu pissas eka kerran pottaan (ei kiinnosta vaikka onkin kummilapsi kyseessä).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
sä et tee lapsia koska et jaksa kuunnella kun muut puhuu omistaan? :o no kukin tyylillään...

Ei vaan mua ei jaksa enää edes puhumisen tasolla kiinnostaa vauva jutut.

jaa, entäs ovislimat ja 3cm auki-olot? ei muakaan kiinnosta peran rekan vaihdeongelmat, joten niihin en puutu.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Ollaan sit poikkeavia yhdessä.

Silloin kiinnosti kun omillakin tuli näitä merkittäviä virstanpylväitä. Nyt kun omat menee tokaluokalle ja eskariin, niin ei vois vähempää kiinnostaa kuinka joku muksu pissas eka kerran pottaan (ei kiinnosta vaikka onkin kummilapsi kyseessä).

No just näin ! Ja meillä nuorimmat vasta muutaman vuoden, mut ei vaan nappaa tää hehkutus. Ehkä osin siksi, että mä en oo koskaan ymmärtäny, miksi jokainen uusi taito pitää jakaa niin innokkaasti kaikkien kesken. Itse en oo sitä tehny, koska mä ymmärrän, että kaikki terveet lapset ne oppii aikanaan.

Toi on sellasta äitien small talkia. Sinkut puhuu miehistä, miehet urheilusta, teinit koulusta, mummot säästä ja sairauksista.

Aika vaikea sitä on loppujen lopuksi pari kertaa tavatun ihmisen kanssa keksiä jotain henkevää ja virikkeellistä keskustelua.

sä et tee lapsia koska et jaksa kuunnella kun muut puhuu omistaan? :o no kukin tyylillään...

Ei vaan mua ei jaksa enää edes puhumisen tasolla kiinnostaa vauva jutut.

jaa, entäs ovislimat ja 3cm auki-olot? ei muakaan kiinnosta peran rekan vaihdeongelmat, joten niihin en puutu.

Joo, ei nappaa nääkään, paitsi työn puolesta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Toi on sellasta äitien small talkia. Sinkut puhuu miehistä, miehet urheilusta, teinit koulusta, mummot säästä ja sairauksista.

Aika vaikea sitä on loppujen lopuksi pari kertaa tavatun ihmisen kanssa keksiä jotain henkevää ja virikkeellistä keskustelua.

Maailma on jutunaiheita pullollaan, myös kotiäideille.

No heitäpä joku hyvä, niin mä testaan sitä huomenna, kun olen menossa ihmisten ilmoille. :)

No heitäpä joku hyvä, niin mä testaan sitä huomenna, kun olen menossa ihmisten ilmoille. :)

No testaapa sellaiselle, jolla on vaan se vauva, koulujen alkaminen tai murkkuikästen asiat =)

Yhteistyössä