Kiinnostaako sinua seksuaalisessa mielessä kuuskymppiset äijät?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
That's what I said: Blaklader

Eli sitä mä vähän meinasinki
Se harmaa joka kirjoitteli minusta ja oikeesti yhdestä jalastani, niin muisti erään vanhan kirjoitukseni kun vähän haastelin palstalaisia hyppimään yhdellä jalalla portaita ylös.

Ei tullut ymmärrettävästi montaakaan kommenttia silloin, kuin ehkä yksi joka väitti pystyvänsä siihen.
 
Eli yli viisi vuotta sitten ja Annie sai vasta nyt pysyvän oleskeluluvan oltuaan yli 4 vuotta Suomessa? Ööö....ei täsmää sun tarinat
Heh, huvittaa nämä sinun vääntösi ja epäilysi, kun fakta on se että hänellä on nyt vihdoin se pysyvä oleskelulupa. Katsoin mielenkiinnosta sen kuvion niin se menee näin, eli kolme hakemusta pitää tehdä. Meneehän siinä vuosia poikineen.

 
vierailija
vierailija
Voi voi, Annie eli 5 vuotta ilman ainuttakaan panoa, koska miehensä on todella epäterveillä elintavoillaan tuhonnut miehiset kykynsä, tietty iälläkin on merkitystä. Olen häntä nuorempi btw

Minun on vaikea käsittää kuinka naivi olet, onko jopa niin että maailmassa ei kukaan muu ole koskaan ollut uskoton?
Uskoton voi olla myös kahden ihmisen suhteessa. Minä en nyt ymmärrä sinun ajatusmaailmaasi, että kolmen tai neljän hengen suhteessa olisi todennäköisempää saada seksitauti kuin kahden ihmisen suhteessa. Miksi olisi? Toki siinä on enemmän potentiaalisia pettäjiä. Siihenko ajatuksesi perustuu? Itse kuitenkin lähtökohtaisesti luotan siihen, että kumppanini ei petä minua enkä minä kumppaniani.
 

Yhteistyössä