Kiinnostaako sinua seksuaalisessa mielessä kuuskymppiset äijät?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siis toki lääkkeillä sen saa ylös, joita Setiskin kehui popsineensa. Saanut varmaan sydärin, kun ei ole näkynyt..
En tiedä sitä, millaista sitten homma on lääkkeiden kanssa. Loppuuko vaikutus, vai pitääkö touhuta sen vaikutusajan yli. Sen olen kuullut, ettei siitä tule samanlaista, kuin nuoremmilla miehillä.
Kyllä toimi ilmankin mutta kun haluaa pelata varman päälle niin parempi ottaa kun tapaamiset on turhan lyhyitä ja satunnaisia.

Täytyy tuottaa pettymys joillekin. Kävin laajassa veritestissä ja kaikki oli kunnossa paitsi kolesteroli hieman koholla, sydänfilmissä ei mitään häikkää, verenpaine hyvä.

Viimeinen lause ei pidä paikkaansa, kestokykyni on hillitön, ollaan rakasteltu jopa 90 minuuttia putkeen tuon minua puolta nuoremman seksipommin kanssa. Aina tulee kehuja, jopa seuraavana päivänäkin, olen antanut Annielle elämänsä ylivoimaisesti parhaimmat kyydit 😎

On kyllä mahtavaa kun tässä iässä saa vielä kokea tuollaisia hetkiä seksuaalisesti erittäin halukkaan nuoren naisen kanssa 😍
 
Noin tuppaa olemaan suominaisten kanssa

Tsainapimut taas nimenomaan arvostaa itseään reilusti vanhempia miehiä. Satsaa heihin jos kaipaat kaikin puolin ehtoisaa emäntää. Suosittelen lämpimästi, he tietävät mistä miehet erityisesti tykkää 👍
mulla on ehtoisa suomimamma mutta jos se heivaa mut niin otan seukiksi tsainan

ainaski kokkeeksi
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m1es ja setis
mulla on ehtoisa suomimamma mutta jos se heivaa mut niin otan seukiksi tsainan

ainaski kokkeeksi
Niin ei kukaan eurooppalainenkaan nainen sanoisin kuin Annie sanoi minulle tänään.

Mentiin liikkeeseen jonka vieressä oli Thaikkuhieronta. Hän totesi ihan rauhallisesti että jos haluan niin voin poiketa sinne vähän muullekin asialle, hän odottaa sen aikaa 😅

On muuten sanonut sen monta kertaa aiemminkin että ei häntä haittaa, kunhan säilyisi ykkösenä minulle. Sanoin vaan että kiitos, mutta ei kiitos, en halua harrastaa sitä nannaa muiden kuin hänen kanssaan
 
Niin ei kukaan eurooppalainenkaan nainen sanoisin kuin Annie sanoi minulle tänään.

Mentiin liikkeeseen jonka vieressä oli Thaikkuhieronta. Hän totesi ihan rauhallisesti että jos haluan niin voin poiketa sinne vähän muullekin asialle, hän odottaa sen aikaa 😅

On muuten sanonut sen monta kertaa aiemminkin että ei häntä haittaa, kunhan säilyisi ykkösenä minulle. Sanoin vaan että kiitos, mutta ei kiitos, en halua harrastaa sitä nannaa muiden kuin hänen kanssaan
Toi on lopun alkua.

-siis joa voi vaan odottaa kun sä saat käsihoidon.


Maksetun sellaisen.

Ettei ois teidän seksi tylsää jyystöä Annien mielestä ja siksi ehdotti? Pääsee itse vähemmällä...
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
ei lainkaan. omanikäiset kyllä sekä 50v.
mutta jos rehellinen olen niin joku 30v olisi ihana, kiinteä iho eikä roiku vielä mikään. mutta se onkin vain päiväuni.
t. 40v mamma
 
Toi on lopun alkua.

-siis joa voi vaan odottaa kun sä saat käsihoidon.


Maksetun sellaisen.

Ettei ois teidän seksi tylsää jyystöä Annien mielestä ja siksi ehdotti? Pääsee itse vähemmällä...
Täytyy tuottaa pettymys. Ei se kuule ole. Aatteles nyt kun saan kuunnella sitä ”moaningia” vaikka tunnin pötköön. Vaihtelen asentoa monta kertaa ja molemmat nauttii kybällä.

Hän nyt sattuu tietämään millaisia miehet ovat, minua yllätti kun hän jo ihan suhteen alkuvaiheessakin sanoi että hänen partnerinsa voi vapaasti käydä maksullisissa. Mutta minähän en sitä haluaisi tehdä koska paras seksi on sellaista kun on lämpimiä tunteita partneria kohtaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
vierailija
Ei lähtökohtaisesti. Mutta jos vastaan tulee täydessä tikissa oleva, herrasmiehen elkein varustettu mies, niin saattaisin harkita. Mikään kaljaa kiittaavat vanha rekkapena ei tulis kuuloonkaan.
 
vierailija
Minä kävin lomamatkalla Vietnamissa ja siellä tälläinen +60v herrasmies oli kysyttyä seuraa. Istuin 5 minuuttia baarissa niin tuli luokseni noin 20v böönä joka oli kiihottunut minusta ja halusi rakastaa minua pitkän aikaa. Ex-vaimo repesi kiukusta kun lähetin kuvia meistä. Kieh Kieh 😄
 
  • Tykkää
Reactions: setis ja ruuttis
Minä kävin lomamatkalla Vietnamissa ja siellä tälläinen +60v herrasmies oli kysyttyä seuraa. Istuin 5 minuuttia baarissa niin tuli luokseni noin 20v böönä joka oli kiihottunut minusta ja halusi rakastaa minua pitkän aikaa. Ex-vaimo repesi kiukusta kun lähetin kuvia meistä. Kieh Kieh 😄
Samaa kertoo tutut jotka on käyneet Thaimaassa ja Filippiineillä, nuoria kaunottaria alkaa pörräämään heti ympärillä. Saitko ehkä kympillä tai parilla varvin?
 
kovilla kundeilla on kovat vedot
Tiedät varmaan että täällä härmässä olet huomion keskipisteenä kun kuljet nuorikkosi kanssa 😁

Olen siihen jo tottunut, mutta aina se jaksaa huvittaa kun nuori ja eksoottisen kaunis minimekkoon ja korkkareihin pukeutunut nainen kulkee rennon kesäisesti pukeutuneen hopeaketun kanssa käsi kädessä, niin katseet seuraa ja supatus alkaa 😊
 
vierailija
Tiedät varmaan että täällä härmässä olet huomion keskipisteenä kun kuljet nuorikkosi kanssa

Olen siihen jo tottunut, mutta aina se jaksaa huvittaa kun nuori ja eksoottisen kaunis minimekkoon ja korkkareihin pukeutunut nainen kulkee rennon kesäisesti pukeutuneen hopeaketun kanssa käsi kädessä, niin katseet seuraa ja supatus alkaa
Moni varmaan ajattelee, että sulla on siinä maksullinen nainen kainalossa.
 
Täytyy tuottaa pettymys. Ei se kuule ole. Aatteles nyt kun saan kuunnella sitä ”moaningia” vaikka tunnin pötköön. Vaihtelen asentoa monta kertaa ja molemmat nauttii kybällä.

Hän nyt sattuu tietämään millaisia miehet ovat, minua yllätti kun hän jo ihan suhteen alkuvaiheessakin sanoi että hänen partnerinsa voi vapaasti käydä maksullisissa. Mutta minähän en sitä haluaisi tehdä koska paras seksi on sellaista kun on lämpimiä tunteita partneria kohtaan.

Voit vääntää ton mielessäsi ihan millaiseksi tahansa, mutta jos nainen, joka nauttii seksistä sun kanssa, tunkee sua maksulliselle vaikka ois itsekin vieressä halukkaana ni ei se hyvää lupaa.


Tilanne ois eri, jos olisitte eri sijainneissa. -Silloinhan nainen ei voisi susta itse nauttia.


Ja hei, Mä olen elänyt pitkään vapaassa ja varsin monimuotoisessa suhteessa. Voisin väittää että mulla on suhun verrattuna ihan älyttömän iso kokemus aiheesta.
 
vierailija
Voit vääntää ton mielessäsi ihan millaiseksi tahansa, mutta jos nainen, joka nauttii seksistä sun kanssa, tunkee sua maksulliselle vaikka ois itsekin vieressä halukkaana ni ei se hyvää lupaa.


Tilanne ois eri, jos olisitte eri sijainneissa. -Silloinhan nainen ei voisi susta itse nauttia.


Ja hei, Mä olen elänyt pitkään vapaassa ja varsin monimuotoisessa suhteessa. Voisin väittää että mulla on suhun verrattuna ihan älyttömän iso kokemus aiheesta.
Mut sun kokemus ei päde Setiksen parisuhteeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: setis

Yhteistyössä