Kiinnostaako ketään tavata Hämeen härkätiellä? Olen se sama joka sai Lispeltä pakit

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen keiriytynyt Kosken ja Someron väliin telttaan sopivaan metsikköön. Lähdin jo aamukuudelta Hämeenlinnasta ja sain teltan pystyyn hetki sitten. Toisin sanoen olen reitin puolessavälissä. Alkuperäinen tarkoitus oli jatkaa parempaan paikkaan toisella etapilla mahdollisesti myöhemmin illalla mutta saa nähdä.
Jos joku uskaltaa tulla niin luvassa on hyvää miesseuraa ja Trangiassa lämmitettyä ruokaa (makkaraa ja säilykehernaria riista- ja kasvisversiona). Vielä parempi jos saisin loppumatkaksi jonkun joka tuntee härkätien sillä epävarmuus reitistä hidastaa vauhtia aikalailla.
Minulla on omia kumeja mukana ja olen "varustettu" mutta laukean vähän herkästi.
 
vierailija
Minulla on pyöräilyyn tarkoitettu kylmälaukku ja se näyttää toimivan hyvin mutta kylmäkallet pitää sen kylmänä enintään vuorokauden. Se käy siis vain yhden yön yli kestävään retkeen. Kaupat saisi kehittää palvelun missä ne jäädyttää asiakkaan kylmäkallet yön yli vaikka maksua vastaan.
 
vierailija
Minä teen nyt niin että lähden nukkumaan. Jos joku haluaa käydä tervehtimässä niin herään huomenna viimeistään aamukuudelta. Elän edelleen työkyvyttömyyseläkkeellä ja menisin raflaan syömään jos olisi varaa. Arvostaisin siis jos joku toisi minulle jotain lämmintä kotiruokaa.
En ole hylännyt teitä mutta luen fanipostin kun herään.
 
vierailija
Hyvä on, aamiainen on syöty ja lähden sitten Turkuun. Olen linnassa ehkä noin puoleltapäivin. Tietääkö kukaan jos kaupungissa on paikkaa missä saa käydä suihkussa?
 
vierailija
Hyvä on, aamiainen on syöty ja lähden sitten Turkuun. Olen linnassa ehkä noin puoleltapäivin. Tietääkö kukaan jos kaupungissa on paikkaa missä saa käydä suihkussa?
Käyt biltemassa ja ostat retkisuihkun, sellaisen muovipussin johon kiinnitetty suihkuletku.
Seuraavaksi haet jostain julkisesta invavessasta sen pussin täyteen lämmintä vettä, kuljetat sen fillarin ritsillä johonkin syrjäiseen paikkaan ja otat suihkun.
Härskeimmät, kuten minä, pesevät yläkroppansa+hiuksensa ja pebanterinsa siellä invaveskissä ja jatkavat matkaansa suhkunraikkaina.
 

Yhteistyössä