kiinnittymiskivuista/oireista

kyselisin et minkälaisia niitten kipujen "kuulukaan" olla?! Ja minkä ajan päästä niitä ilmenee/teil on ilmeentyny? Mahdollisest hedelmöittymisestä ois nyt 4 päivää ja alamhaa juilii ja kipuilee aika kovasti tänää. Lämpöjä en oo ees mittailu. Minkälaisia oireita teillä muilla on ollu???apuja. :eek:
 
Olisiko sulla ovis kuitenkin vasta nyt? Mä oon käsittänyt, että kiinnittyminen tapahtuisi "vasta" n. viiden-kuuden vuorokauden päästä hedelmöittymisestä. Munasolun matka kohtuun kestää 3-5 päivää, ja parissa päivässä siitä eteenpäin se kiinnittyy.

Mutta toivotaan tietenkin, että olisi jo niitä kipuja! Kannattaa ehkä vielä varmistaa tänä iltana.. ;)
 
mulla se tuntui niinkun toinen ovulaatio, noin viikko oikeasta oviksesta. näin siis joka kerralla kun raskaana olen ollut. nyt taas tässä kierrossa oli viikon välein tuo pistävä menkkakipu, ja olen varma että joku siellä ainakin yritti kiinnittyä. saas nähdä sitten onnistuiko.. =)
 
Tästä onkin jo hiemna iakaa mut pistän tänne kun samanlaisia tuntemuksia ollut minulla.. Heti seuraavana päivänä testatusta ja tunnetusta oviksesta ollut kipuilua tuolal vasemmalla ala-vatsassa.. ei mitään järkyttävää mutta semmosta pientä viiltelyä.. Itsekin lueskelin että kiinnittyminen olisi vasta noin viikon kuluttua.. Huolissani täällä ihmetteln kun nyt tuntuu että olis oikeesti voinut tärpätä mutta pelottaa jos kaikki ei olekkaan hyvin :x

Lääkäriin menen jos ei nyt sitten viikkoon helpota mutta oisko kellään vinkkejä ensiavuksi?
 
Heipsan :wave:

Tinii: Jos noi kiputuntemukset alavatsalla on olleet sitä jomoilua, kun munasolu irtoaa.. Siis jos oikein ymmärsin, että heti seuraavana päivänä ovisplussasta alkoi?
Ite tunnen aika hyvin tapahtumassa olevan oviksen ja oon myös vahvistanut usein noi tuntemukset oikeiksi ovistestillä. Munasolun irtoamisen aikoihin tuntuu sellainen repäisevä viilto ja siitä lähtien muutaman päivää jomottelee kunnolla - sillä puolella alavatsaa, minkä puolen munasarjasta se on irronnut. Välillä jomotus on niin voimakasta, että tuntuu, et koko munasarja tulis kohta ihon läpi =)

Toivottavasti ymmärsin nyt kysymykses oikein, enkä vastaile ihan puuta heinää. Uskon, ettei sulla oo mitään aihetta huoleen :)
 
mulla ovis+5 päivää, eilen tuntu alamahassa vasemmalla jotain... ei se kipua olut mut vähän niinku joku laittais mulle puudutuspiikiä nivusiin ja se "puutuminen" tuntu sitten alavatsalla....
tää on tosin ristiriidassa sen kanssa että tunsin oviksen oikealla puolella :/

tänään oli sitten aamulla armoton pahoinvointi ja yön aikana oon saanu kahesti nousta vessaan, mitä ei oo mun aikuisiän aikana tapahtunu kertaakaan ennen... mitä luulette tytsit, oisko raskautumisoireita, vai ?
pelkään sitä että kystat olis tulossa takasi, ku siihen aikaan ku ne ekaks tuli oli selvät raskausoireet mutta ne oliki munasarjakystia.mutta aika nopean paluun teki, ku leikkauksen tikitään ei oo vielä parantunu:/
 

Yhteistyössä