Kiinnittymiskivuista. Nyt kaikki vastailemaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hunaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hunaja

Jäsen
29.03.2008
110
0
16

Millaisia ovat kiinnittymiskivut?

Kovia, selviä kipuja vaiko lievempiä tuntemuksia? Tuntuvatko ne montakin päivää vaiko muutaman tunnin ajan? Muistuttavatko ne kuukautiskipuja?

Milläkö kiertopäivänä niitä on mahdollista tuntea? (Lähinnä oviksen huomioon ottaen, eli dpo)

Sitten omaa napaa: Tänään 6 dpo ja kahtena päivänä tuntunut pientä hentoa kuukautiskipujen tapaista viiltelyä kohdussa. Tänään kivut muistuttavat jo oikeita kuukautiskipuja ja tuntuukin siltä, että aamulla alkaa vuoto. Se on kuitenkin tavallaan mahdotonta, koska vain viikko on oviksesta. :o

Mitä pitäisi ajatella?
Voiko nämä nyt olla ennemminkin niitä kiinnittymiskipuja kuin menkkakipuja?

Kyllä tikuttelin ovista ja kahtena peräkkäisenä päivänä sain vahvat viivat tikkuun, sitten himmeni, eli kyllä ovis silloin oli. Lisäksi samaan aikaan oli rintojen turvotusta ym. ja kuiva kausi alkoi heti niiden päivien jälkeen. Tämä ei ole ovista, nyt kp 25/32-34.

Tunsin kiinnittymiskivun sellaisena kovana vihlovana yhtäkkisenä kipuna, ei tuntunut kauaa, mutta selvästi. Ovisplussasta n. 9 pv se tuntui ja raskauduin sillä kierrolla. Kp 23 sen tunsin, muistutti oviskipua, mutta ei kestänyt niin kauaa.

Mä tiesin että raskauduin, kun alkoi samaan aikaan veskis hyppääminen yölläkin ja rintojakin särki erilailla kun menkkoja ennen, sillai jomotteli ja nännejä nipisteli. Kuudes yrityskerta toden sanoi. Kolmatta odotan, huomenna alkaa 4. kuukausi. =) Ole hyvä vaan, mielelläni jaan tuntemuksiani ja onnea raskautumiseen Hunaja. :hug:

Kiitos! :hug:

Minä pelkään putoavani liian korkealta, jos kuvittelen edes olevani raskaana ja sitten tulisikin negatiivinen tulos. Vaikka joku huutaisi äiti kohdustani, uskoisin vasta plussatestiin. :laugh: No, kivut loppuivat ainakin yöksi, saa nähdä mitä tuleman pitää. Enää ei ole yhtään sellainen tunne, että menkat alkaisivat. :) Mutta hassu juttu TeSuLah, minäkin olen alkanut joka aamu aikaisin käymään vessassa. :D

Yhteistyössä