Kiinnittymiskipu?

Onko kukaan tuntenut munasolun kiinnittymisen? Minkälaiset oireet/tuntemukset?? Milloin ovulaation jälkeen? heti vai muutaman päivän kuluttua?

Mulla aivan merkillinen kipu alavatsassa, munasarjojen suunnalla toisella puolen ja myös koko alavatsan seudulla, yskästessä repäisi tai jos kääntyi nopeasti vaikka toiselle kyljelle sängyssä. Kesti reilun päivän muutaman päivän jälkeen ovulaatiosta (tai ainakin oletetusta... :/ ), nyt nännit tosi herkät ja "kaikki raskauden merkit/tuntemukset"... :ashamed:

Sitä vaan niin kovasti toivoo et plussa tulis...

Onko ketään jotka tunteneet moisia ja plussanneet?
 
felicia
Mulla on samanlaisia oviskipuja ollut oletetun oviksen jalkeen viime viikolla, kesti muutaman paivan ja kipu oli kohdun kohdalla ja vasemmalla puolella.
Lokakuisen keskenmenoni jalkeen kierto on ollut sekaisin, siis menkkoja ei ole tullut ollenkaan, vaikka yleensa synnytysten jalkeenkin menkat on jatkunut siihen mihin on jaanyt.
Kuopuksen kohdalla tunsin myos erittain kovaa kiinnittymiskipua, luulin saaneen tulehduksen, mutta raskaus se sitten oli.
Nyt ei enaa ole muita oireita kuin iltalampo yli 37, flunssaa,outo painontunne vatsassa ja vasymys.
Varmaan mullakin vaan mielikuvitus laukkaa, kun raskaana luulen olevani, testit nayttaa negaa ja nyt on kuitenkin jo kiertopv 42.
Testaan varmaan ensi viikon lopulla jos on viela aihetta.
 
Kerronpa minäkin omakohtaisen tarinan :)

Ovis oli varmasti todella vahvojen oireiden ja tikkujen mukaan kp18-20.
Jo ennen ovista n.5-7päivää aiemmin tunsin kaikenlaisia tuntemuksia, ihan kuin ovis olis lähellä, nännit kipeyty ja turpos masussa nippaili.

No kun ovis oli ohi niin oireet jatkuu: nännit kipeät, turvonneet, lämmöt 37,5-37,6, masussa juilii, kuvottaa ja huimaa, ruoka maistuu kuin pikkuporsaalle, toki aina näin kierron lopussa :) Ja jos jonkinmoista.. ;)

7-8päivää oviksesta yöllä tuli viiltävä kipu vatsassa, tarkennettuna alavatsalla ja heräsin siihen joskus 1.15 yöllä ja menin sitten vessaan ja kauhukseni totesin että tulee paperivuotoa.. ja 40min päästä kävin uudestaan ja edelleen paperivuotoa.. mutta eipä ole tullut sitten kolmatta kertaa eikä yöllä yhtään. Se kesti 1h ajan, joten näin jälkeenpäin ajateltuna sopisi kipu ja vuoto hyvin yhteen kiinnittymisvuodon ja kipujen mukaisiksi.

Tää kierto on sikäli erilainen kuin muut:
1.Mulla ei ole koskaan ollut nännit saatika rinnat kipeät, ei koskaan!
2.En ole vuotanut valkovuotoa näin paljoa, en koskaan!
3.En ole ennen tuntenut näin hyvin ovulaatiota ym oireita!
4.Koskaan en ole tuhrutellut enkä saanut välivuotoja tms, aina ollut säännöllinen kp34 ja kesto 7päivää.
5.Ja mitkä ilmavaivat! :ashamed: :snotty: Nolottaa ;)

Tää on mennyt aikamoiseksi arvailuksi että ónko tuntemukset oikeita vai onko nää psykosomaattisia oireita ja tarvis pikaseen ammattiauttajan apuja! :ashamed: :LOL:

Ja nyt menossa kp27/34. Jouluplussaa siis kaipaillaan. Yritystä takana 2v8kk ja kaikenlaista koettu mutta ei alkaneita raskauksia ollenkaan. :/
 
Ovulaatio kp13, kovin kivuin ja migreenin kera, oli la aamu, sen jälkeen koko ajan kipua alavatsalla kunnes loppui kuin seinään kp 17. Alkoi ilmavaivat ja ummetus, välillä monta pvää ettei vatsa toiminut, huimausta myös.Rinnat kipeytyivät sisältäpäin, ei siten kuin ennen menkkoja ulkosivuilta silloin yleensä.....kun menkkojen piti alkaa menkkakipuja otin puolikkaan panadolim kipuihin, näitä kipuja useampi pv.

Raskaustesteissä siis haamu kp 24/30, plussa 26/30 ja 28/30 :heart:

Nyt tässä mennään onnellisena eteenpäin häälahjamme kanssa! :heart:
rva myy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:




 
Mulla oli ihan selkeitä kiinnittymiskipuja. Täysin kuukautiskipujen tuntuiset alavatsakrampit alkoivat 7 päivää ovulaation jälkeen ja jatkuvat edelleen pari kertaa päivässä. Pahimmillaan olivat 7-9 dpo, jonka jälkeen lakkasivat noin viikoksi ja alkoivat päivää ennen plussaa uudelleen. Mutta mitään eroa tavallisiin kuukautiskipuihin ei minulla ollut, ajankohta vaan vähän kummastutti kun tulivat liian aikaisin.

Toivottavasti saatte plussat tässä kierrossa!

:heart: KÖ 5+1
 
Oletan ovulaation olleen maanantaina, (en tikuttanut silloin mutta aiemmalla viikolla negaa ja kp oli tuolloin maanantaina jo 18) silloin oli normaalia suurempi halukkuus seksiin.. ;)
Tiistai-keskiviikko välisenä yönä heräsin kun kramppasi oikealla alavatsalla. Siitä alkoi sitten menkkamaiset nippailut ja muut oireilut. Olin toisaalta varma että tärppäsi, toisaalta taas nippaili siihen malliin että oletin vuodon alkavan.

No se kramppaus oli varmaankin se kiinnittymiskipu. :)

Vili Vilperi 14+4 :heart:
 
Minullakin oletettu ovis viime viikon loppu puolella ja nyt jo eilisestä asti nippailua ja kramppailua alavatsassa..

nyt jännittää kovasti ekaa kertaa pitkästä aikaa!!! hui hui!
toisaalta pelkäänkovasti jännitellä kun tiputus tulee taas niin helposti :(
 
Kyllä tämä on sitten jännää aikaa! Nännit edelleen tosi herkät! Vatsassa nippailee silloin tällöin, heikko olo ja nukuin tänään yli 2h päikkärit!. Huippaa... ja Niin vahva tunne et olisi raskautunut!!! :heart:

Kyllä olis hienoa nähdä omien ja miehen vanhempien ilmeet jouluaattona jos plussa ois tikkuun tullut!!! :D En kyllä tiä uskaltaisko sitä heille heti kertoa...Miten muut oletteko kertoneet vanhemmillenne/lähisukulaisille heti plussauutiset? Vai odottaneet hiukan pidemmälle?

Mut peukut on täällä kaikille pystyssä et nää nippailut tuottais jotain tulosta! ;) :heart: :whistle:
 
^^Mikä sulla on kp?

Mulla menossa kp 24 ja on ollut mtyös vähän nippailuja vatsan oikealla puolella. Nyt en ole varma että johtuunko siitä että ma oli km:n ensimmäinen ovis vai olenko raskaana... :p

Rinnat eivät ole kipeytyneet joten pelkään että kivut liittyvät jotenkin km:eek:on...Tietysti toivois olevansa raskaana =)

Niin, ja viikonloppuna olin koko lauantain sängyssä kun oli sellainen olo että tulee kipeeksi. Lämmöt kokoajan koholla yli 37 :whistle:
 
Mulla kp26 nyt, tänään ollu niin huono olo et piti lähtee töist kotiin :x En sit tiä mist johtuu vai onko oikeesti joku oksutauti... Alavatsaa juilii ja tänäänkin yskästessä repi oikealta alhaalta. Katotaan mut nyt niin paljon (liikaa?) lukenut näitä raskausjuttuja et pää tuntuu hajoovan ja toisaalta on niin kivaa seurata ja jännätä miten muilla menee ;) Et kai munkin on PAKKO liittyä tonne viikon52 jännääjiin!!! :D :LOL:
 

Yhteistyössä