Kiinnittymisestä!!

Millaisia oireita teillä on ollut munasolun kiinnittymisen aikoihin? Kiinnittymisvuodon olen itsekin raskauksissani kokenut, mutta muita oireita?
Mulla nyt kp19/30-40 ja munasarjojen kohdalla jomotusta ja särkyä ja oksettava olo.
 
En muista aiempien raskauksieni kohdalta "kuulostelleeni" tuota..mutta nuo oirehet, jotka siulla on, voi hyvinkin olla sitä kiinnittymiskipuilua..onko oviksesta viikko?..kinnittyminenhän tapahtuu 5-8vrk sisällä ovulaatiosta ja heti alkaa HCg-hormonia erittymään, toisilla nopsaankin.


Toivottavasti olisi juuri "sitä" nuo oirehesi ja plussaisit pian!!:heart:
..täällä samat pähkäilyt ja tällä kertaa taitaa täti tulla taas vierahille :/ ..mutta jatketaan "työstämistä".. :)
 
päpsy79..voisiko oirehesi olla ihan ovulaatiosta johtuvaa?..siinä juuri noita oireita myöskin-ainakin miulla! =) ..kattoin, että siulla aika pitkä kierto ja sillä vain ajattelin..oletko tikutellut ovista?..kattelin omasta ovisohjeestani, että jos kierto esim. vaikka 30, niin tikuttelun aloitus olisi kp13 ja ovis n. kp16 jne. jne.

Minä veikkaisin siun kipuilun johtuvan ihan ovulaatiosta!!=)
..toivotaan, että asia selviää..PLUSSAONNEA!!:heart:..jompaan kumpaan testiin ja varsinkin siihen r-testiin!!:wave:
 
Ovis oli mielestäni viikko sitten. Oviksen aikoihin mulla yleensä nipsasee munasarjoissa, ei liity pahoinvointia. Mulla on kierto ollut tosi epäsäännöllinen kolmannen jälkeen. Edellinen raskaus ku alko niin ovis oli pian viim. menkkojen loputtua. Mutta voihan olla, että tää vasta oviskipuilua, sopis pitkään kiertoon. Toivon vaan niin kovasti, että olis kiinnittymistä....

Kiitos vastauksista :)
 
Pahoinvointi jatkuu entistä voimakkaampana. Tissejä kuumottaa ja alavatsassa nippailuja ja särkyä. Olo on sama kuin edellisessä alkuraskaudessa. Menin tekeen testin tänä aamuna vaikka olin päättänyt, että odotan viikonloppuun :ashamed: En oo ikinä jaksanu ootella testien kans :LOL: Ihan haalean haalea haamu siinä mun mielestä oli...testi on tosin sama predictor millä oon ennenkin vääriä positiivisia saanu, joten enpä vielä uskalla iloita. Nyt odotan torstaihin ennen ku teen uusintatestin. Hölmöö mennä testaileen näin varhaisessa vaiheessa :|
 
Mä tässä ihmettelen itse näitä mun "oireita".... :eek: Tänään kp 17/27,ovista en ole tikuttanut mutta kuvittelisin sen olleen tuossa 23/24.9 paikkeilla.Nyt vatsaa sattuu ja tulee pientä punertavaa vuotoa.... :eek: Mitä tämä on,menkat nyt jo,ovis vai se paljon toivottu kiinnittyminen....Kun ei oo sitä "vahvaa oloa tärpistä" B)

Päpsylle toivotan viivojen vahventumista :flower: :hug: :heart:
 
Onkohan tää mullaki muka kiinnittymisvuotoa, voiko olla ku nyt menosa kp 19/26-30 ilman ehkäsyä mentiin loppuun asti ku oli kp 16/26-30 ja nyt tullu vähä verta... :/ oon ymmällä... vai onko tää vaan jotain oikuttelua?... en syö pillereitä sun muita kierukoita käyttele... *rapii päätään* :eek:
 
meffe jos tärppi käynyt kp16 en usko vielä kiinnitymisvuotoa olevan kp19..olisiko siun ovis ollut ennen tuota kp16??..kiinnittymisvuotoa voi tulla n. 5-8vrk oviksesta, joskus vielä menkkojen oletettuun tuloaikaankin ja kestoltaan n. 1-6vrk..


""Tämä implantaatiovuoto(kiinittymisvuoto) esiintyy juuri samaan aikaan kuin odotetut kuukautiset, ja saattaa sen takia aiheuttaa epävarmuutta raskauden suhteen.
Implantaatio vuotoja esiintyy kuitenkin suhteellisen harvoin.

Implantaatiovuoto vaihtelee pienistä tippoista isompaan vuotoon, joka muistuttaa lähes normaaleja kuukautisia, mutta on yleensä kuitenkin vähäisempää ja eri sävyistä kuin normaalit kuukautiset. Muista, ettei se ole yleinen ilmiö.

Sitä ei pitäisi sekoittaa muihin alkuraskauden verenvuotojen syihin, se on yksi syy alkuraskauden verenvuotoihin, mutta useimmissa tapauksissa verenvuoto ei ole implantaatiovuotoa, eikä siis johdu kiinnittymisestä""..

Plussapölyä laittelen sille suunnalle!!:heart:
 
mulla oli pientä niplailu alamasussa vaikka en ollu kyllä edes tuntenu ovista enkä odottanu yhtään raskautuvani tästä kierrosta, mut plussan jälkeen sitte hokasin että ne alamasun vihlailut tais olla sillo kiinnittymiskipuja. :)
 
oli pakko kysyä. ollaan tässä harrasteltu peittojen heilutusta aika tiheästi, mutta heiluttelu lopputtua eilen oli jostain tullut mielestäni aika reilusti verta, en tiedä olisiko se voinut ollu sitä kiinitymis vuotoa koska missään ei näkynyt haavaa eikä mitään tänään ollut alavatta kipiä ja hieman pistelyä sekä tissit tai oikeammin nännit todella arat :whistle: olen hieman ymmälläni asiasta vaikka toive pilkistää silmä kulmassa
 

Yhteistyössä