kiinnitiskipuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smooth
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

smooth

Jäsen
12.08.2013
230
0
16
Onko kukaan tuntenut kiinnittymiskipuja aiemmissa raskauksissaan, jos niitä siis on takana?

Meillä on miehen kanssa ennestään yksi yhteinen tyttö ja molemmilla edellisistä suhteista tytöt. Miehen kanssa puhuttiin, että lopetan pillerit ja katsotaan ajallaan, jos meille siunaantuisi toinenkin yhteinen lapsi. En haluaisi vielä innostua liiaksi, mutta epäilen että josko minulla olisi kiinnittymiskipuja? :heart: (kuulemma ovat mahdollisia). Tämä epäilys heräsi alunalkaen siitä, kun viime viikon tiistaina miehen kanssa hommailtiin, oli suht. otollinen aika kyseessä kun oletettu ovulaatio oli käsillä juuri silloin tai ainakin heti tulevina päivinä. Nyt tänään (tasan viikko siis), tuntunut omituista kipuilua alavatsalla, aivan kuin menkat olisi alkamassa vaikkeivät ne ole ajankohtaiset vielä.

Voisikohan tämä siis olla, vaiko eikö voisi? Tiedän ettei kukaan teistä täällä osaa minulle vastausta antaa, mutta on mukavaa toivoa jotain joka saattaisi olla mahdollista :) Jännittää, kun kuitenkin pitäisi vielä ensi viikon loppupuolelle / sitä tulevan viikon alkuun odottaa testintekoa.

Viimeksi muokattu:
en muista omia edellisiä.. molemmat kun oli sellasia "haamu" vauvoja jotka testattiin siinä kohtaa ku ei menkkoja kuulunut.. nyt itsellä tosiaan kanssa kolmas "hakusessa" ja ihme fiiliksiä ollut menneinä päivinä.. tänään tuntu sellasta piikikästä kipua oikeelle munasarjoihin tai johonkin.. oon oksennellut ja menkkamaista juilintaa.. sitten tietty oli pakko mennä testaan vaikkei oo kierto ees lopussa.. no negaahan se näytti.. ylläri ylläri.. onneks aina se toivo on, että tässä kohtaa nega voi vielä muuttua positiiviseksi :D

Totta, toivoa vielä on :D Minäkään en tiedä maltanko oikeasti odottaa ensi viikkoon ;) Riippuu ihan siitä pysynkö kuinka kiireisenä tämän ja tulevan viikon, vai onko liikaa aikaa miettiä! :)

Minä muistan sen verran tuoreesti vielä edellisen alkuraskauden, että siinä oli vaan se tunne että nyt jotain on tapahtunut. No, tietty menkat oli pari päivää myöhässä, mutta usein en siitä edes noteeraa mihinkään päin, kun kierto ei ole aina ihan tasainen. Mutta jos mietitään sitä, että tunsinko kiinnittymiskipuja, niin en. Esikoisen kanssa en ainakaan tuntenut, kun oli niin epätodellinen olo koko raskaudesta, ei siis oireen oiretta koko alkuraskauden aikana! Toisen kanssa oli kyllä huono olo.

Mutta tosiaan tuohon kipuiluun vielä, niin itse en muista kokeneeni tällaista aiemmin, jotenkin niin omituinen olo muutenkin. Voihan se olla, että tämä on vain jotain mielikuvituksen tuotetta, tai ilmavaivat jotka nippaili masua (tosin usein eivät kyllä tunnu menkkamaisilta) :D

ahahahahahaaa.. juu.. tää fiilis on epätodellinen.. nytkin kun yritin olla niin, että mitään en tuntisi.. koko jan alavattaa "painaa" noh.. saadaanpahan nauraa viikon päästä oireillemme kun täti kurvaa kylään pussi puolukoita kainalossaan :D (hope not)

Huomenta päivää.. Juu SMOOTH niinhän se taitaa olla.. kunpa vaan osais olla ajattelematta.. nyt on höntti olo kun tuntuu että kaikki oireet on kadoksissa :D josko se pääkoppa alkais jo vähän rentoutua ja unohtais hössötyksensä.. Eli siis minähän en hössötä vaan mun korvien väli :D

Heh, huomenta vain :) Minulla edelleen ihan turvonnut olo, mutta en nyt oikein osaa uskoa että se laskettaisiin oireeksi vielä tässä vaiheessa, vaikka raskaana olisinkin :D Kamalaa kun tuntee itsensä ihan sekopääksi, kun kaikki tuntemukset on olevinaan nyt jonkinlaisia oireita :D Pöpipää taidan olla ;)

• Tykkää
Reactions: OneMore?
Halpa-testi.fi :D Nopea toimitus :) Ja ne oli noita liuskatestejä, olen muistaakseni joskus aiemminkin niitä käyttänyt kyllä.

Mitä useamman tilaa, sitä halvemmaksi se tulee :D Tilasin itse kaksi ja ne maksoi 5 e + toimituskulut, ellei tilaa yli 10 € edestä tavaraa sieltä :D

Yhteistyössä