kiihottuminen.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stidi

Vieras
tiedän että ei kuulu tänne, mutta.....
Onko kellään ongelmaa että seksi ei maistu ja tuntuu että ei kiihotu mistään...
Onlisko jollain antaa jotain vinkkejä?
tuntuu että oma perhe elämä on tuon takia vaarassda ja kaikki kaatumassa siihen että seksi ei toimi.

Ihan älyttömiä riitoja tulee siitä ja kaikille tosi paha olo...

Antakaa vinkkejä miten hommat saa pelittämään. Toista ei kuitenkaan halua menettää..

Syötkä hormonaalista ehkäisyä? Ei välttämättä aiheuta haluttomuutta mutta ainakin saattaa kovasti pahentaa sitä.

Onko seksissänne sulle tarpeeksi hellyyttä? Huomioiko mies muuten tarpeeksi?

Mulla vähän samaa... Tai seksi kyllä maistuu ja tuntuu hyvältä kun päästään itse asiaan, mutta alotteiden teko ja sellainen leikkisyys on jotenkin poissa mun puolelta. Henkisesti kyllä haluan, mutta fyysisyyteen asti se ei oikein etene itsestään. Epäilen, että kyseessä on minipillerit joita syön, ajattelin koittaa kierukkaa, josko hormooniton ehkäisy auttaisi. Meillä ainakin mies on ihana ja hellä ja antaa huomiota ja tekee kotitöitä ja on lapsen kanssa jne, joten ei ole siitäkään kysymys. Ja mies on ulkonäöltään ja luonteeltaan ihan mun unelma.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Mulla vähän samaa... Tai seksi kyllä maistuu ja tuntuu hyvältä kun päästään itse asiaan, mutta alotteiden teko ja sellainen leikkisyys on jotenkin poissa mun puolelta. Henkisesti kyllä haluan, mutta fyysisyyteen asti se ei oikein etene itsestään. Epäilen, että kyseessä on minipillerit joita syön, ajattelin koittaa kierukkaa, josko hormooniton ehkäisy auttaisi. Meillä ainakin mies on ihana ja hellä ja antaa huomiota ja tekee kotitöitä ja on lapsen kanssa jne, joten ei ole siitäkään kysymys. Ja mies on ulkonäöltään ja luonteeltaan ihan mun unelma.

Meillä muuten ihan sama, mutta en käytä mitään ehkäisyä, pahentaa vaan tilannetta jos pillereitä popsii.... Lekuriin ajattelin mennä johki tutkimuksiin kuhan sinne pääsis. Seksologin kanssa oon juttelemas käyny mut eipä auta sekään. Haluja ei vaan oo.

meillä on haluja ja me kiusoittelemme toisiamme päivittäin, sättäämme (jos ehdimme), koodailemme, jätämme toisillemme lappuja tms. suutelu on tosi tärkeää ja kaikki koskettelu päivän aikana. esileikkinä siis koko elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja stidi:
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:

Meillä muuten ihan sama, mutta en käytä mitään ehkäisyä, pahentaa vaan tilannetta jos pillereitä popsii.... Lekuriin ajattelin mennä johki tutkimuksiin kuhan sinne pääsis. Seksologin kanssa oon juttelemas käyny mut eipä auta sekään. Haluja ei vaan oo.

Mullakin on aivan sama tilanne. Eikä vaikuta onko hormonit käytössä vai ei. Eikä tosiaan tämä asia ole miehen vika!! Liukkaria on käytetty meidän suhteessa alusta asti, muuten seksi onnistuis ehkä kerran vuodessa. Minua ei ikinä huvita, mutta onhan se kuitenkin ihan kivaa kun alkuun pääsee. Orgasmejakin saan helposti, mutta ei ne nyt niin erinomaisia ole, että niiden takia viitsis seksiä harrastaa.

Mulla oli entisen miehen kanssa tuota. Se johtu siitä et se oli niin yhteen suuntaan toimimista, eli mun saamisilla ja nautinnolla ei ollu mitään välilä. Siinä suhteessa ei toiminu kyllä mikään muukaan.

Voi johtua joko hormonaalisesta ehkäisystä taikka sitten et sulla ei oo henkisellä tasolla suhteessa kaikki kunnossa...?

Onko ongelmana se ettei sinun tee mieli, vai se ettet kiihotu ruumiillisesti?
Niin tuo seksi on kuitenkin useimmissa suhteissa melko tärkeässä roolissa ja siinä mielessä hankala että usein suhteen ongelmat näkyvät siinä ja taas jos siinä on ongelmia niin ne heijastuvat helposti koko suhteeseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Onko ongelmana se ettei sinun tee mieli, vai se ettet kiihotu ruumiillisesti?
Niin tuo seksi on kuitenkin useimmissa suhteissa melko tärkeässä roolissa ja siinä mielessä hankala että usein suhteen ongelmat näkyvät siinä ja taas jos siinä on ongelmia niin ne heijastuvat helposti koko suhteeseen..

Muuten meidän suhde on kylä kunnossa, mutta ongelmia tulee tuosta seksi halujen ja kiihottumisen puutteesta. Mies on yrittänyt olla hellä ja toteuttaa minun toiveita on ihana ja rakastava. minä vain en pääse tunnelmaan vaikka mitä yrittäisi..

:/ toi on paha.. josko tosiaan heti kun mielen viereenkään tulee peti hommat, ni kaivelis sen liukkarin esille? joskus on mullakin ollu tuota, että ei vaan kertakaikkiaan millään kostu! mut sen kun vaan suoraan sanoo miehelle, että mieli tekee,mutta keho ei nyt ole oikeen tilanteen tasalla, ni liukkaria sit vaan kehiin! sen kun suoraan, kiertelemättä sanoo, ni kummasti helpottaa ja sit tosiaan se liukkari avuksi siihen ni siittä se taas pikkuhiljaa alkaa suttaantuun! :) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
:/ toi on paha.. josko tosiaan heti kun mielen viereenkään tulee peti hommat, ni kaivelis sen liukkarin esille? joskus on mullakin ollu tuota, että ei vaan kertakaikkiaan millään kostu! mut sen kun vaan suoraan sanoo miehelle, että mieli tekee,mutta keho ei nyt ole oikeen tilanteen tasalla, ni liukkaria sit vaan kehiin! sen kun suoraan, kiertelemättä sanoo, ni kummasti helpottaa ja sit tosiaan se liukkari avuksi siihen ni siittä se taas pikkuhiljaa alkaa suttaantuun! :) :hug:

tota täytyy vielä kokeilla.... Lekuriin meinaan jokatapuksessa mennä...

Hyvää asiassa on että miehesi ottaa sinut huomioon, jo se että keskustelu yhteys ja halu yhteiseen yrittämiseen on kunnossa helpottaa paljon.

Tuohon että mikset pääse tunnelmaan on kamalan vaikea yrittää vastata, naisille tuo asia kun voi olla niin herkkä, jokin "pikku juttukin" voi häiritä, voi olla myös hormonaalista perua, kykenetkö löytämään jonkin alkusyyn/syy yhteyden asiaan, joka olisi saattanut muuttaa hormoni tasapainoa?
Kun nyt tiedostat tilanteen ja ehken jopa jännitätkin asiaa, niin se varmaan vain pahentaa kierrettä, olisi hyvä jos saisit yhdenkin onnistumisen kokemuksen jolla kierre katkeaisi.
Tuo liukkari voisi auttaa, en tiedä kuinka ujo olet, mutta jos kiihotut masturboidessa niin ehkä sitäkin voisi hyödyntää kierteen katkaisuun, vaikka auttaa sillä asiaa teidän lemmiskellessä?

Jatkanpa vielä hiukan, ensin tuli mieleeni jonkinlainen erotiikka ilta, mutta jos jännität sitä ja se menee pieleen niin "lukko" voi vain pahentua, ehkä jonkinlainen rauhallinen lähestymistapa voisi olla paras, hellyyttä ilman takaajatuksia, koskettelua, hierontaa jne.

Ehkä siten voisit saada rentouden ja huomaamattasi ilman jännittämistä heräisit läheisempäänkin kanssakäymiseen? :flower:

Yhteistyössä