Kiihottaminen kansanryhmää vastaan...

  • Tykkää
Reactions: harmoillen
-
Itse en ole mikään rasisti, mutta jonkinlainen maahanmuuttokriitikko kylläkin.
Mielestäni Jussi Halla-Ahon kirjoitukset ovat aina olleet asiantuntevia, faktat huomioonottavia ja asiatietoon perustuvia.
Ja Jussi Halla-Ahohan on itse tohtorismies, että eiköhän "lajitoverilla" ole ihan maahanmuuttokriittisyys ajatuksena, ei suinkaan rasismi.
Ja ei, en ole Perussuomalainen, mutta LiiLiihän muistaa nämä puoluekannat, eikös ne niin ollut? :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26425923:
Linkittäjä taitaa olla lomalla, kun on ollut viime päivinä niin hissuksiin. :D
Luulisin, että linkittäjä kerää voimia syksy koitokseen. Kyllähän kunnallisvaalit lähestyvät päivä päivältä. Pian alkaa tulla hänelle jo kiirus.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";26426042]Hirveä rasistipaska tuo Halla-aho. Pilaa kaiken sen hyvän mitä perussuomalaisilta voisi tulla. Tekee todellakin hallaa omalle puolueelleen.[/QUOTE]

Well, kyllä ne muutkin persut tekee kaikkensa pilatakseen perussuomalaisten maineen. Ei Halla-aho ole ainoa. =)
 
-
Itse en ole mikään rasisti, mutta jonkinlainen maahanmuuttokriitikko kylläkin.
Mielestäni Jussi Halla-Ahon kirjoitukset ovat aina olleet asiantuntevia, faktat huomioonottavia ja asiatietoon perustuvia.
Ja Jussi Halla-Ahohan on itse tohtorismies, että eiköhän "lajitoverilla" ole ihan maahanmuuttokriittisyys ajatuksena, ei suinkaan rasismi.
Ja ei, en ole Perussuomalainen, mutta LiiLiihän muistaa nämä puoluekannat, eikös ne niin ollut? :)
Siis miten tuo tohtorismies liittyy aiheeseen? Eikö tohtori voi mielestäsi olla rasisti?

Kirjoituksensa ovat tosiaan asiantuntevia, tietyt faktat huomioonottavia ja todella hyvin ja päämäärähakuisesti valikoituun ja painotettuun asiatietoon perustuvia.

Et sillee.

Muistan - kuinka voisi unohtaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
"Jenis"
Eikös hra Vanhanen kallonmittauksineen ole myös tohtorismies? Se, että on suorittanut jonkun tutkinnon, ei kyllä tee kenestäkään humanistia sen enemmän kuin rasistiakaan...

Mulla on myös Halla-ahon jutut lukematta, joten en voi kommentoida itse asiaa. Persut keskimäärin on sellainen kokoelma häseltäjiä että en hirveän vakavasti jaksa ottaa koko puoluetta, ja epäilen että kunnallisvaaleissa käy heille köpelösti.
 
[QUOTE="Jenis";26426589]Eikös hra Vanhanen kallonmittauksineen ole myös tohtorismies? Se, että on suorittanut jonkun tutkinnon, ei kyllä tee kenestäkään humanistia sen enemmän kuin rasistiakaan...

Mulla on myös Halla-ahon jutut lukematta, joten en voi kommentoida itse asiaa. Persut keskimäärin on sellainen kokoelma häseltäjiä että en hirveän vakavasti jaksa ottaa koko puoluetta, ja epäilen että kunnallisvaaleissa käy heille köpelösti.[/QUOTE]

Ja tuossa lopussa onkin se syy, muiksi Soini nyt ei vaadi Halla-ahoa erotettavaksi ja yrittää painaa koko tämän uutisen mahdollisimman vähillä huomioilla pois julkisuudesta. H-a on varma ääniharava Helsingissä, mutta erottaminen puolueesta voi tuoda miinusta (ja vieläpä koko puolueelle).
 
"Jenis"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26426623:
Ja tuossa lopussa onkin se syy, muiksi Soini nyt ei vaadi Halla-ahoa erotettavaksi ja yrittää painaa koko tämän uutisen mahdollisimman vähillä huomioilla pois julkisuudesta. H-a on varma ääniharava Helsingissä, mutta erottaminen puolueesta voi tuoda miinusta (ja vieläpä koko puolueelle).
Niinpä. Mä luulen että Soini ja se niiden eduskuntaryhmän puheenjohtaja-täti (jonka nimeä en just nyt muista) istuu hiljaa hengittämättä ja toivoo ettei kukaan persu enää menis mokaamaan ennen vaaleja. Mahtaa olla turha toivo ;)
 
[QUOTE="vieras";26426440]Well, kyllä ne muutkin persut tekee kaikkensa pilatakseen perussuomalaisten maineen. Ei Halla-aho ole ainoa. =)[/QUOTE]

Ei saa yleistää. 99% perussuomalaista pilaa kaikkien loppujenkin maineen.
 
Soinin mielestä puolueen äärisiipeä ei kannata provosoida eroamaan Halliksen mukana eikä samalla menettää rasistien arvokkaita ääniä Perussuomalaisille juuri ennen kunnallisvaaleja. Mitä siitä vaikka tulisi samalla sanansa syötyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26426592:
Ehkä se oli sopiva sivupolku pikkukaupunkilaiselle tuoda esiin olevansa itse peräti tohtori? (jos oikein ymmärsin) Se ilmeisesti antaa lisäarvoa mielipiteelle. :saint:
Oli kyllä ihan väärin tulkittu sivupolku!
Mä olen kaukana tohtorista, enkä koskaan ole sellaiseksi halunnutkaan - koulutus on tradenomi YAMK.
Tarkoitin sitä, että Halla-Aho on tutustunut maahanmuuttoon, eikä ole pelkästään ahdasmielisyytään sitä mieltä kun on, vaan on oikeasti tutustunut asiaan ja tuntee maahanmuuttoon liittyvät reaalifaktat ja varjopuolet.
Tietysti se kirjoitus, mistä hänet tuomittiin, oli minunkin mielestäni asiaton, mutta olen sitä mieltä, että suurin osa Halla-Ahon kirjoituksista on ihan järkevää faktaa, eikä pelkää rasistista paatosta.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"
Kohtuutontahan tuo on, jos olette itse lukeneet sen kirjoituksen ei siinä ole haukuttu ketään vaan perustellusti kerrottu asiat. Suomi pitäisi olla vapaa maa ja sanavapaus pitäisi olla ihan selvä asia mutta ei ole, juoppoja työttömiä Suomalaisia saa haukkua vaikka kuinka vaan jos jotain muslimeista sanoo niin sitten se on väärin.
 
[QUOTE="vieras";26427869]Kohtuutontahan tuo on, jos olette itse lukeneet sen kirjoituksen ei siinä ole haukuttu ketään vaan perustellusti kerrottu asiat. Suomi pitäisi olla vapaa maa ja sanavapaus pitäisi olla ihan selvä asia mutta ei ole, juoppoja työttömiä Suomalaisia saa haukkua vaikka kuinka vaan jos jotain muslimeista sanoo niin sitten se on väärin.[/QUOTE]

Se kirjoitus oli sinänsä täysin asiallinen, ehkä pientä hiontaa puuttui, mutta aivan naurettavan suuri kohu sen ympärille on kehitelty.
Minä olen miettinyt myös tätä; miksi suomalaista saa sanoa esimerkiksi juopoksi ja juntiksi, mutta heti jos islam-taustaista, maahanmuuttajaa tai muslimia erehtyy kritisoimaan tai heidän muuttamistaan Suomeen, on heti vihervasemmisto kivittämässä sitä, joka erehtyy mielipiteensä ilmaisemaan.
Rasisti en ole edelleenkään, mutta tämä suvaitsevaisuuslandia alkaa mennä jo ihan naurettavaksi ja sananvapautta ei kohta ole ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä