kiihottaako sairaanhoitaja ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Florence´s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Florence´s

Vieras
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, hoitaja kun olen - töissä vastaanotossa,ja monien miesasiakkaiden ilmeistä ja eleistä voisi päätellä vaikka mitä ! Vapaallakin miehet helposti lähestyvät mutta työ-oloissa vielä enemmän. Vaikkakin olen jo nelikymppinen,tosin ikäni kuntosalilla viettäneenä ihan hyvät muodot omaava.Mitä kaikkea minusta fantasioidaan ?

Että hoidat herpestä polttamalla, että hoidat ripulitautista ja avustat tähystyksessä, että hoidat vaipatettavaa vanhusta, jolla on kihomatoja, että hoidat syöpäsairaita ja dementikkoja, että peset iäkkäitä pidätyskyvyttömiä potilaita paljain käsin metallilavetilla, että pidät ruokatauon välillä, että tilaat poliisit huumehörhölle joka on paskonut housuihinsa.

Olin vain 17, kun jouduin sairaalaan vakavan onnettomuuden jälkeen. Onneksi kyseessä oli vain muutama luunmurtuma. Olin kuitenkin teholla 2 viikkoa. (hengityskoneessa). Makasin vedossa (kyynärpää) selälläni lähes 2 kuukautta. (selässä myös muutama hiusmurtuma). Minusta pidettiin todella hyvää huolta tuon 3 kuukauden ajan, jonka vietin siellä. Ihastuin kaikkiin hoitajiin osastollani. He olivat minun enkeleitäni ja koskaan en unohda sitä sanoinkuvaamatonta tunnetta, joka jäi pysyvästi sydämeeni. Hienotunteisia ja ymmärrystä täynnä olivat ne hymyt, joita sain osakseni, kun "tahdosta riippumattomat lihakset" tai pitäisikö sanoa "tahdosta riippuvaiset lihakset" alkoivat toimia ominpäin pesun yhteydessä....Joka tapauksessa, onnellinen loppu on se, että olen naimisissa sairaanhoitajan kanssa ja elän elämäni onnellisinta aikaa. Kaikki kunnia kaikille hoitsuille. Teissä on voimaa!

Alkuperäinen kirjoittaja hoitoalalla:
Että hoidat herpestä polttamalla, että hoidat ripulitautista ja avustat tähystyksessä, että hoidat vaipatettavaa vanhusta, jolla on kihomatoja, että hoidat syöpäsairaita ja dementikkoja, että peset iäkkäitä pidätyskyvyttömiä potilaita paljain käsin metallilavetilla, että pidät ruokatauon välillä, että tilaat poliisit huumehörhölle joka on paskonut housuihinsa.

Go, sister! Ihan tosi hienosti sanottu!

Rakastelin juuri äsken nautinnollisesti iltavuoroon lähtevän sairaanhoitaja vaimoni kanssa, uuh..; saattaa hänellä pikkuhousut vielä töissäkin kostua - sen verran paljon spermaa pumppautui,,, tai sitten muuten vaan, tuokion muistelusta.

Minä taisin kiihottaa sairaanhoitajaa enempi.

Minä olin tuossa vähänaikaa sitten sydänfilmissä ja tietysti minuakin sairaanhoitaja asia kiinnosti.
Ensinnäkin hän ajoi karvat rintojeni vierestä ja sääristä.
Seurasin hänen silmien katseen kohdetta ja niinhän siinä siirtyessään rinnoilta sääriin, niin katse pysähtyi minun etumuksen kohdalle.
Mutta sitten, kun hän laittoi niitä imukupilla varustettuja antureita kiinni, niin hän olikin enempi selkä minuun päin ja asetteli niitä johtoja mielestäni turhankin tunnollisesti paikoilleen, kun ne eivät hänen mielestään meinanneet asettua oikein paikoilleen, kun niitä piti asetella moneen kertaan.
Tuossa kohdassa tuli ajatuksiini, että tarraanko pakarasta kiinni, mutta maltoin mieleni.
Tais siinä minun etumuksessa jokin kiinnostaa.

Eipä kiihota hoitsut mitenkään erityisemmin, sen enempää kuin minkään muunkaan alan työpuvut. Mutta kyllähän hyvä ulkomuoto aina kiihottaa enemmän kuin sellainen josta näkee ettei ole itsestään pitänyt huolta millään tavalla.

Joo, lääkärileikit tulevat mieleen, kun kehoittaa ottamaan housut pois.

Joskus hoitajan kosketuskin on suorastaan kivantuntuinen.

Voihan ne puheetkin joskus erotisoitua. Saati sitten ajatukset.

pikkuisen kiihottaa, kun hoitaja sanoi: Käy tuohon pedille ja laske ne housusi sen verran alas, että voidaan vähän katsoa. Toinen hoitajista nuori ja nätti, toinen ehkä reilun kolmekymppinen ja hellät kädet.

Muutama vuosi sitten kova kankkunen,menin paikalliseen terveyskeskukseen valittamaan vaivojani.Pyysin,otetaan samalla katsaus terveydentilaani.Verta imivät moneen putkeen,virtsanäyte,kaikkea.Sitten röngteniin,onko kituset kondiksessa.Mitä minä siellä näinkään.Röngtenvastaanotossa ihastuttava nainen,ei meikin meikkiä,aito plondi,ikä jotain 50v.Meikäläinen rakastui heti tähän naiseen.Hän varmaan huomasi sen.Keuhkot kuulemma normaalit,muutenkin kuulemma arvot viittaavat,olen elävien kirjoissa.Mutta tämä nainen,onneksi asuu lähes naapurissa,en tiedä onko vapaa vai aviossa.Pari päivää sitten tavattiin kaupassa,ja jos hänen hymystä jotain voi päätellä,halu tutustua on molemminpuoleinen.Nyt pitää olla tarkkana,ettei tule möhlittyä liialla kiirehtimisellä.Meikäläisellä paha tapa toimia ensin,sitten kun homma ei onnistu,sitten luen käsikirjasta,miten olisi pitänyt tehdä.Siis,oppia vaikeemman kautta.Jos sittenkään.

Yhteistyössä