kihomadoista

kun mulla ja tytöllä niitä oli nyt viime yönä huomasin ja kaiken oikeestaan tarvittavan tiedon oon saanu, ja lääkkeet ollaan otettu tos aamupäivästä, mut tyttö vaan raapii pyllyään kun kutiaa kuulemma ja niin kyllä muakin, eks sen lääkkeen pitäs heti vaikuttaa?? kun eihän niitä oteta kun kerralla kaikki :/ siivonnut oon kello 8 asti nyt loppusuoralla \|O
 
josa
Meillä ollut nyt kahteen otteeseen. Kun lääkkeet on otettu niin vasta seuraavana päivänä siivotaan. Kestää aikansa ennen kun lääke on kulkenut suolen läpi. Petivaattetkin vaihdetaan vasta seuraavana päivänä. Meillä otettiin eilen uusinta-annos 2 viikon välillä ja nyt tänään siivoan ja vaihdan petivaatteet uudestaan.
Jostain kumman syystä meillä ei niitä saatu häädettyä ekalla kerralla ja saatiin niitä uudestaa muutaman viikon päästä. Toivottavasti nyt lähtis kokonaan. Lääkäriltä hain Vermox kuurin ja apteekista pyruvinia lisäks, kun vuoden ikäiselle ei saa vermoxia antaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 17:39 PieniTytönTylleröinen kirjoitti:
ja miks ei ne voi heti määrätä sitä vermox lääkettä kun se on paljon tehokkaampi..varmasti myös kalliimpi
Halvemmaksi Vermox tulee kun kela korvaa osan. Meillä on matoja kans just, ja pyysin sitä Vermoxia. Lääkäri kuitenkin sanoi että hae sitä Pyrviniä vaan, kun ei oo ennen ollut noita lääkityksiä meillä. Ilmeisesti ne pelkää että noista lääkkeistä menee teho?

Tähän vois joku lekuri kyllä vastata että miksei parempaa heti?

Sitä vermoxia ei tartte ottaa kuin yks tabu/hlö, painosta viis, pyrviniä iso ihminen joutuu napsimaan monta tabua. Yäks koko kihomatohomma :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 17:39 PieniTytönTylleröinen kirjoitti:
ja miks ei ne voi heti määrätä sitä vermox lääkettä kun se on paljon tehokkaampi..varmasti myös kalliimpi
Vermox on huomattavasti halvempaa. Se on erikoislupavalmiste, sitä ei saa edes pelkällä reseptillä.
 

Yhteistyössä