V
vieras
Vieras
Raivostuttaa ne hemmetin tarraliuskat (joissa kokomerkintä n.10 kertaa ) vaatteissa.
Tummaan neuleeseen esim. jää aina inhottava raita ja vieläpä yleensä tuohon tissin päälle.
Ja nyt tuli mitta sitten täyteen.. Ostin tytölle Lindexiltä trikoo/college liivarin jossa oli tietysti taas tämä tarraliuska.. Kotona sitten liuskan irrotin ja kas kummaa, liimat jäi mekkoon. Minä sitten kiikutin mekon kauppaan takaisin ja myyjä tietysti oli pahoillaan ja sanoi että näistä tarroista on tullut valituksia muiltakin. Haluamaani kokoa ja väriä oli kaupassa enää yksi kappale ja sitä kun myyjän kanssa katsottiin niin liimatahrat olivat vielä pahemmat kuin ostamassani mekossa..
Myyjän neuvo oli että jos ei liimat lähde pesussa niin ota uudelleen yhteyttä =(
Liimat lähti pesussa mutta ei mielestäni ole oikein että ostan kaupasta uuden vaatteen jonka sitten ensin joudun pesemään jotta saan siitä viat pois!!!
Kiva että sain taas vuodattaa....
Tummaan neuleeseen esim. jää aina inhottava raita ja vieläpä yleensä tuohon tissin päälle.
Ja nyt tuli mitta sitten täyteen.. Ostin tytölle Lindexiltä trikoo/college liivarin jossa oli tietysti taas tämä tarraliuska.. Kotona sitten liuskan irrotin ja kas kummaa, liimat jäi mekkoon. Minä sitten kiikutin mekon kauppaan takaisin ja myyjä tietysti oli pahoillaan ja sanoi että näistä tarroista on tullut valituksia muiltakin. Haluamaani kokoa ja väriä oli kaupassa enää yksi kappale ja sitä kun myyjän kanssa katsottiin niin liimatahrat olivat vielä pahemmat kuin ostamassani mekossa..
Myyjän neuvo oli että jos ei liimat lähde pesussa niin ota uudelleen yhteyttä =(
Liimat lähti pesussa mutta ei mielestäni ole oikein että ostan kaupasta uuden vaatteen jonka sitten ensin joudun pesemään jotta saan siitä viat pois!!!
Kiva että sain taas vuodattaa....