Kihisee kiukusta =(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Raivostuttaa ne hemmetin tarraliuskat (joissa kokomerkintä n.10 kertaa ) vaatteissa.
Tummaan neuleeseen esim. jää aina inhottava raita ja vieläpä yleensä tuohon tissin päälle.
Ja nyt tuli mitta sitten täyteen.. Ostin tytölle Lindexiltä trikoo/college liivarin jossa oli tietysti taas tämä tarraliuska.. Kotona sitten liuskan irrotin ja kas kummaa, liimat jäi mekkoon. Minä sitten kiikutin mekon kauppaan takaisin ja myyjä tietysti oli pahoillaan ja sanoi että näistä tarroista on tullut valituksia muiltakin. Haluamaani kokoa ja väriä oli kaupassa enää yksi kappale ja sitä kun myyjän kanssa katsottiin niin liimatahrat olivat vielä pahemmat kuin ostamassani mekossa..
Myyjän neuvo oli että jos ei liimat lähde pesussa niin ota uudelleen yhteyttä =(

Liimat lähti pesussa mutta ei mielestäni ole oikein että ostan kaupasta uuden vaatteen jonka sitten ensin joudun pesemään jotta saan siitä viat pois!!!

Kiva että sain taas vuodattaa....
 
Mun mielestä siitä, että pesee vaatteen ennen käyttöä, on paljon vähemmän vaivaa kuin siitä että menee kauppaan palauttamaan/vaihtamaan vaatetta, ja ressaa itseään asian takia :).
Ostin juuri Lindexiltä lapsille useamman paidan/tunikan, eikä yhdessäkään ollut tuota tarraliuskaa. H&M-ostoksissa oli, muttei ne jättäneet jälkiä.
 
Vatteet pitää joka tapauksessa pestä ennen käyttöä, joten ihan sama. Jos se, että vaatteessa on ilman pesua liimatahrat saa jonkun tampion pesemään sen ennen käyttöä niin hyvä vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Vatteet pitää joka tapauksessa pestä ennen käyttöä, joten ihan sama. Jos se, että vaatteessa on ilman pesua liimatahrat saa jonkun tampion pesemään sen ennen käyttöä niin hyvä vaan.

Ja miksi uudet vaatteet pitää aina ennen käyttöönottoa pestä..?
Minä pesen ennen käyttöönottoa alusvaatteet ja vauvan/taaperon vaatteista ainakin ne jotka ovat ihoa vasten. Samoin pesen uudet lakanat ja pyyhkeet.

Mutta muiden kohdalla en ymmärrä että miksi???
 
Alkuperäinen kirjoittaja tampio:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Vatteet pitää joka tapauksessa pestä ennen käyttöä, joten ihan sama. Jos se, että vaatteessa on ilman pesua liimatahrat saa jonkun tampion pesemään sen ennen käyttöä niin hyvä vaan.

Ja miksi uudet vaatteet pitää aina ennen käyttöönottoa pestä..?
Minä pesen ennen käyttöönottoa alusvaatteet ja vauvan/taaperon vaatteista ainakin ne jotka ovat ihoa vasten. Samoin pesen uudet lakanat ja pyyhkeet.

Mutta muiden kohdalla en ymmärrä että miksi???

Formaldehydi poistuu pesussa. Siksi uudet vaatteet, lakanat jne täytyisi aina pestä ennen käyttöä.
 
ITse en voi käsittää, miksi nykyään alkaa vaatteiden sisällä olla vaikka kuinka paljon lappuja ja lippuja. Miksei riitä, jos on pelkkä pesuohje ja merkki. Ei nitten sisään tartte mitään romaania kirjottaa. *nyrkkiä puistteleva hymppä*
 
H&M:n vaatteissa ainakin useissa on sellainen tarraliuska/teippi jossa on kokomerkintä.
En muista aiemmin Lindexin vaatteissa sellaista olleen mutta nyt oli.

En saanut hyvitystä mutta eihän sellaisia hyvityksiä kai kuulukaan antaa edes likaantuneesta vatteesta, kun tarkoitushan on vaan saada tampiotkin ymmärtämään että VAATE ON PESTÄVÄ!!!
 

Yhteistyössä