KIHARAT hiukset ja otsatukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käkkärä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käkkärä

Vieras
onko jollain sama ongelma? Miten ihmeessä mä saan noi otsahiukset hyvin, ne on tommoset suunnilleen kulmakarvojen kohalle lyhyimmästä kohtaa ja yleensä pidän niitä sivulla... mutta kun ne taipuu sellaselle ihme rullalle ja sojottaa sit ylöspäin ja miten sattuu...! Ja suoristusrautaa en välttämättä haluis käyttää kun en halua pilata hiuksia enää, ne kuiivuu muutenkin niin helposti :(

Miten siis saisin ne suihkun jälkeen pysymään HIENOSTI ilman suoristusrautaa? Entä jos en föönaakaan hiuksia , miten sitten?

Ja ilman siis että ne piilottaisi jollain pääpannalla...

Ei toivoakaan että pysyy suorana koko päivän ilman suoristusrautaa ja kunnon aineita. Vaihtoehdot taitaa olla joko otsatukan pois kasvattaminen tai paluu suoristusrautaan.

no joo tuo kuva on näköjään vähän huono, se siis tuolta oikealta päin menee oikeen mutkalle ja kääntyy tolleen ylöspäin...

Joo no taidan kyllä kasvattaa tän otsaletin pois.. pitää vaan keksiä siksi aikaa sille joku kiva juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailia:
suoristus raudan alle pitää käyttää lömpö suoja ainetta (suoristus rauta suihke) niin hiukset ei kuivu/kulu.

tiedätkö jonkun hyvän merkin tms?

Osis - merkillä on sellainen suihke, jota laitetaan kuiviin hiuksiin ja suoristusraudalla kun sen jälkeen suoristat niin pysyy aika hyvin. Itse käytän tuota ja jos tahdon oikein pysyvän suoran, niin siinä tapauksessa laitan suoristavaa ainetta ensin myös kosteisiin.

On kyllä helpompaa leikkauttaa sellainen malli joka sopii kiharaan tukkaan..

paljonkos se osiksen aine maksaa?

Ja mä siis muutenkin yritän kasvattaa hiuksia, että nyt sit seuraavalla kampaajareissulla käsken vaan tasottaa taas ja jättää otsaletin kasvamaan :)

haaa rupesin tässä muistelemaan paria purkkia ja löysinkin ne kaapin kätköistä... on siis jotain suoristusmömmöjä. Niin onko joku kokeillut Goldwellin straighteneria, tai sitten on tommnen jossa lukee "urban culture straight as curl killer" ?
Onkohan ne ihan terveellisiä hiuksille.. sain ne joskus joltain tutulta ja en nyt muista toimiiko ne vai ei.

Ja muuten , mitä siinä tuoteselosteessa lukee jos sisältää silikonia? lukeeko vaan jotain silicon tms..?

Mulla on ihan sama ongelma ja vastaus on suoristusrauta ja hyvä tuote sen alle. Paras lopputulos tulee kun on pyyhekuivat hiukset ja lämpövoide, tosin vaatii sen että suoristusraudalla on sallittua suoristaa kosteaa tukkaa. Ei ole hiukset kuluneet, vaikka joka aamu suoristan.

mä niin hirvesti haluan mun PITKÄT KIHARAT hiukset takasin :( typeränä menin saksimaan ne viime keväänä niiin että oli niska paljaana ja nyt oon yrittänyt kasvattaa niiitä.. mutta pitäs käydä niin usein kampaajalla. Ne kuluu niin äkkiä että joutuu leikata heti paljon pois kerralla. Typerää. Pitkänä mun hiukset meni ihanille kiharoille ja korkkiruuveille ja ne oli uuupeaaat mutta sillonhan mä tietenki VIHASIN niitä kun niitä oli ärsyttävää harjata ja pestä :D

Mulla on ihan sama ongelma. Haluaisin kanssa leikkauttaa otsatukan, mutta pelottaa, että miltä se sitten näyttäisi mun luonnonkiharoiden takia... Mulla on korkea otsa, mikä näyttää mielestäni rumalta ja tekee musta jotenkin "kaljun" näköisen. Siksi olisi kiva saada se piiloon.

itsellä ei ole otsatukkaa, mut olis kova halu! Mulla nyt on vähän luonnnkiharat, ne taipuu vaan latvoista kiharalle.. joten itekin pelkään otsatukan leikkaamista. ): suoristusrauta kuluttaa mun hiuksia entisestään ja inhoon mun hiuksia nyt! :D ain oon niin kateellinen niille joilla on luonnostaan suorat hiukset. voi tehdä paljon enemmän niille! >:

Yhteistyössä