kierukkako temppuilee, vai?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormonikierukka mirena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormonikierukka mirena

Vieras
Ennen joulua viimeksi oli kuukautiset. Ne oli normaalit. Siitä parin viikon päästä tuli vaalenpunaista ja veriviiruista valkovuotoa paperiin pyyhittäessä. Sitten 5pv tuosta alkoi menkkamaiset kivut, jotka jatkuu edelleen. Viime menkat alkoi siis 20.12. Ja 18.1. luulin että menkat alkoi kun tuli vähän verta, mutta sidettä en ehtinyt edes esille kaivaa esille kun se loppui.

Kierukka on ollut nyt 2 vuotta. Aina on menkat tullut normaalisti ja pms oireita ollut. Nyt ei edes niitä. Ainoastaan pitkään jatkuneet menkkakivut ja alavatsan- ja selän jomottelu.

Kierukan langat ehkä tuntuu...

Okiskohan syytä huolestua? Onko kenellekään muulle käynyt näin?

Kuullostaa siltä että sun kuukautiset on jäämässä pois kierukan takia.. voithan sä testin tehdä ette raskaana oo, mutta luulisin että nyt se on vähentyny siihen pisteeseen ettei niitä enää tule.

Mulla on samat oireet, mutta hormonikierrukka ollu nyt jo 4 ja puoli vuotta. Sanoivat että hormonit on sekaisin ja että voi olla ettei hormonaalinen ehkäisy sovi :/ Toivotaan että sulla on jotain muuta. Jos vaikka ne menkat jää sulta pois, yleisempää on että menkat jää pois kokonaan hormonikierrukan aikana

Nyt on olo kuin raskaana olisi. Lievää etovaa oloa tänäaamuna.Vatsatauti meillä vieraili päälle 2vk sitten, eli tuskin sitä. Vuoto ei ole vieläkään alkanut. Mittasin aamulla lämmön ja mittari näyttää tasan 37°c. Noin oli kun edellisiä odotin.

Kuinka yleisiä kohdunulkoiset raskaudet ovat hormonikierukan kanssa? Millaisia kipuja siinä esiintyy? Onko vaarallista?

Mulla ei tuu menkkoja ja kierukka ollu nyt 2 vuotta kans.. välillä jomottelee mahaa, mut menkkoja ei oo tullu ollenkaan sen jälkeen kun se tiputtelu vuoto loppui laiton jälkeen.. mut kait tääkin on normaalia :D

On tää nyt vaan kummallista! Luulin että menkat alkoi mutta pikkuhousuihin valahtikin todella vaalea vaaleanpunainen klimppi valkovuotoa. Hyi! Varmaan on joku tulehdus. :( menkkakipuja ei enää ole. Taitaa olla paras mennä lääkäriin.

Mulla oli mirena 1,5v ja aina tuli menkat säännöllisesti.Sitten kun ne jäi pois, niin ajattelin että joko vihdoinkin kierukka toimii kohdallani odotetulla tavalla, mutta ei; raskaanahan mä sitten olin.

Mulla on ollut mirena nyt 2,5v menkkoja ei ole sen alun vuodon jälkeen tullut. ja en ole raskaana :) on ihana kapistus, paino lähti tippumaan ja mielialatkin tasottuneet. mä tykkään.

Pissatesti tänään nega, raskaustesti myös. Onko jälkimmäinen luotettava, kun pissa oli ollut rakossa reilu tunnin ja se tehtiin päivällä.

Kuitenkin... Valkovuotoa lorisee. se on kananmunanvalkuaisen oloista tai välillä ihan kuin vettä. ei haise tai ole minkään väristä.

terveyskeskuksessa ohjattiin testien jälkeen kotiin. sanottiin vaan että täytyy ottaa yhteyttä jos vatsakivut jatkuu. siinä kaikki. :(

pelottaa että on jotain pahempaa...

Yhteistyössä