kierukka

• Viestiketjun aloittaja synnyttämätön
  • Ensimmäinen viesti
synnyttämätön
Kenellä olisi kokemusta kierukan laittamisesta synnyttämättömälle? En ole käyttänyt koskaan hormonaalista ehkäisyä (sinänsä ei mitään terveydellistä estettä) enkä haluaisi alkaa käyttääkään, vaan ainakin kokeilla kuparikierukkaa. Saanko yhts:llä tahtoni läpi vai olisiko paras varata aika yksityiselle ja onnistuuko sittenkään?

Tyyt.Mirenalainen
Mistä ihmeestä tämä virheellinen käsitys oikein on saanut alkunsa ja elää??!! Että ei-synnyttäneille ei asennettaisi kierukoita, kuparisia tai Mirenaa.
KYLLÄ asetetaan. KYLLÄ on onnistuu.
Työskentelen itse terv.hoitoalalla, nämä asiat tunnen läheisesti työni puolesta. Kuin myöskin aivan henk.kohtaisesti, ensimmäinen kuparikierukka asennettiin ollessani 19v, nyt menossa toinen Mirena. Ja olen edelleen synnyttämätön.

Totta kai saat kierukan jos itse sellaisen haluat eikä siihen ole mitään terv.estettä.

heh
No mikä siinä kortsun laittamisessa on hankalaa? Itte oon käyttäny vuosikymmeniä sitä, ei sotkeennu paikat ja muutenkin tuntuupi paremmalta kun on kosketuspintaa siinä kumissa, ukkokaan ei mitään eroa tunne.

sbc
Ikävä jos sinulla on noin tunnottomat paikat, itse ainakin huomaan ison eron siinä onko käytössä kumia vai ei!

Lisäksi, kumi on epävarmempi ja kalliimpi ehkäisymenetelmä kuin monet muut.

Yhteistyössä