Kierukka laitettu marraskuun 6päivä ja menkkoja ei kuulu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mamma"

Vieras
Minulla on laitettu mirena kierukka 6.11.2010 heti ensimmäisenä menkkojen alkamispäivänä.
Sen jälkeen menkat tuli aina säännöllisesti joulukuussa ja tammikuussa 6 päivä.
Nyt on jo 8 päivä eikä menkkoja kuulu eikä edes sellaisia oireita että alkaisi. Eli?

[QUOTE="Mamma";23091045]Minulla on laitettu mirena kierukka 6.11.2010 heti ensimmäisenä menkkojen alkamispäivänä.
Sen jälkeen menkat tuli aina säännöllisesti joulukuussa ja tammikuussa 6 päivä.
Nyt on jo 8 päivä eikä menkkoja kuulu eikä edes sellaisia oireita että alkaisi. Eli?[/QUOTE]

Eli sulla on jäänyt menkat pois.

Mulle laitettiin Mirena syyskuussa -07 ja menkkoja ei ole sen jälkeen tullut kuin noin puolen vuoden välein muutamia tippoja. On normaalia, että menkat jää pois ja ne voi jäädä pois joko heti tai hetken päästä. Se ei ole normaalia, että menkat jää eka pois ja sitten tulee valtava tulva yhtä äkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja myös mirena;23091092:
Miten raskaus eteni sitten? Syntyikö lapsi ns 'kierukka kädessä' Vai poistettiinko kierukka jollain tapaa?

Kierukka poistettiin, mutta ei lähtenyt helposti nyppäsemällä, vaan pitkiä pihtejä apuna käyttäen.Pikkuisen poikamme havaittiin menehtyneen rakenneultrassa.Syytä ei tiedetä, mutta saattaa olla että syömäni verenpainelääkkeet vaikuttivat.Lääkkeet vaihdettiin kun huomattiin raskaus.Tai sitten syy oli jokin muu....

Yhteistyössä