kierukka+jatkuva vessahätä :D ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielikuvitus lentää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielikuvitus lentää?

Vieras
Mikä vialla? Kierukan (kupari, flexi T300 synnyttämättömien malli) asennuksen jälkeen pissattaa jatkuvasti. Pissaa tulee ihan kunnolla, jatkuvasti sellanen painava olo rakkoon... Pissanäyte oli puhdas,eli ei ole tulehduksista kyse. Voiko kierukka painaa rakkoon vai mikä on? 'Kuvittelenko vaan?

Periaatteessa kuparikierukan ei pitäisi aiheuttaa virtsaamistarpeen lisääntymistä. Toisaalta kun kierukan yksi toimintaperiaate on aiheuttaa kohdun limakalvolle steriili tulehdusreaktio, niin...
Olisitko mahdollisesti niin herkkä, että tuo "tulehdus" turvottaa kohtua ja siten, ainakin näin alkuvaiheessa, aiheuttaa paineen tunnetta rakkoon. Voisi olettaa, että vaiva katoaa ajan kuluessa. Lähinnä kuparikierukan haittoja ovat kuukautisvuodon määrän lisääntyminen, kivut ja kestoajan pidentyminen. Joku saattaa kärsiä alavatsa- ja selkäsäryistä. Kupari- ja nikkeliallergikoille sekä anemiaa sairastaville kuparikierukka ei tietenkään sovi. Soittele gynellesi ja kysy asiasta, jos vaiva ei ala pidemmän päälle hellittämään.

Toimintaperiaatteena aiheuttaa tulehdusreaktio?? Ihanko oikeasti? Perustuuko kuparikierukan teho siihen, että naiselta tulehtuvat vehkeet niin ei voi raskaaksikaan tulla... kaikkea hurjaa naisille keksitäänkin.

mulla on ollut kuparikierukka 5v. ja ei mitään ongelmia. Kuukatisetkin niukentui kierukan ansiosta.
Alkuun oli kipuja kun kierukka laitettiin ja minulle gyne selitti ne näin: kivut johtuvat siitä, että kohtu tavallaan yrittää poistaa tunkeilijaa (kierukka) vierasesine, eli luonto yrittää hoitaa sen pois.
Muutamassa viikossa alun ongelmat hävisi ja olen ollut todella tyytyväinen kierukkaan.

Mutta tekevätkö e-pilleritkään hyvää naisen keholle? En usko.

Milloinkohan aletaan keksiä tapoja hillitä miehen siementä, ettei tarvitsisi aina kajota naisen kehoon näissä ehkäisyasioissa.

Yhteistyössä