Kierukka ja omahoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimin. Kokenut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimin. Kokenut

Vieras
Te kaikki joilla on hormooni- tai muu kierukka, tarkastakaa ihmeessä kerran kuussa narut, että ovat näkyvissä.Eli kierukka oikealla paikallaan jne. Ne, joilla on kuukautiset vielä kierukanlaiton jälkeenkin, voivat suositeltavasti suorittaa sen aina niiden jälkeen (helppo muistikikka). Tämän sanon siksi , että joskus voi käydä niin ettei kierukan poisto onnistukaan ihan kivuttomasti. Kannattaa!

Minä nimenomaan pyysin, että langat katkaistaan kohdunkaulankanvaan asti, etteivät ne missään asennossa aiheuta miehelle pistelyä;). Ja ei se poisto ole sen kummempi juttu ollut.

Mulla kanssa narut niin lyhyet, ettei edes gyne niitä löytänyt. Katsoi ultralla, että kierukka on paikallaan niin kuin pitääkin, ja olihan se. Poistossa ei kuulemma aiheuta ongelmaa.

Tuskin se kohdunkaulan rynkyttäminen tuntuu kenestäkään naisesta kovin kivalle, että sehän on vaan parempi jos mies sitten oppii sitä varomaan edes omaa epämukavuuttaan välttääkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Tuskin se kohdunkaulan rynkyttäminen tuntuu kenestäkään naisesta kovin kivalle, että sehän on vaan parempi jos mies sitten oppii sitä varomaan edes omaa epämukavuuttaan välttääkseen.

pitäisi vielä miehen varoa vai kohdunkaulaa. Hih, anna mun kaikki kestää kuolen nauruun!!

Ja langat todellakin pistelevät, tunsinhan ne itsekin sormilla aluksi. Vaan gyne, kokenut upea nainen (jolla on ilmeisesti muitakin kuin vanhapiikamaisia käsityksiä), lyhensi ne kohdunkaulakanavaan. Ja niin, ihan samalla tavalla kohdunkaulakanavasta työnnetään ne poistopihditkin kuin kierukan asetin sen jälkeen kun ekaksi mitataan sondilla kohdun syvyys. Ei siis _mitään_ eroa.

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Vanhapiikamaista ajatella seksissä muutakin kuin miehen nautintoa? No jo on aikoihin eletty...

Ööö..etupäässä ajattelin kyllä omaa nautintoani? Mutta juu-u, vedelkää te varovasti siellä, ettei vaan hipaista kohdunkaulakanavaa. Kannattaa muuten käydä klamydiatestissä jos tuo paikka tuppaa olemaan turhan arka...

Vähän asian sivusta: Edessä taas vanhan kierukan poisto ja uuden laitto. Joka kerran sattunut ihan tajuttomasti tuo asennus. Töihin en ole kyennyt enää samana päivänä. Onko muita kohtalotovereita?

Alkuperäinen kirjoittaja hui kauhistus!:
Vähän asian sivusta: Edessä taas vanhan kierukan poisto ja uuden laitto. Joka kerran sattunut ihan tajuttomasti tuo asennus. Töihin en ole kyennyt enää samana päivänä. Onko muita kohtalotovereita?

Täällä yksi. Kierukan laittoi melkein eläkeikäinen naislääkäri, joka tuhrasi homman kanssa 45 minuuttia. Hänellä valui hiki ja hän hoki, että ei tämä nyt oikein mene, teen tätä niin harvoin, mitä jos tulisit huomenna uudelleen jne. Ihan kauheaa hommaa ja olin jo nousemassa pöydältä, kun viimein onnistui.

Kaksi viikkoa oli kipuja vatsassa, sitten helpotti. Myöhemmin kuulin, että nainen ei edes ollut gynekologi, vaikka niin luulin.

Seuraavalla kerralla ei sitten sattunutkaan, kun oli asiantuntija laittamassa.

Yhteistyössä