Kierukka irti, tunnen sen kädellä! jeesiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja edw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

edw

Vieras
No nyt se irtosi, tunsin tänään illalla kummaa "pistelyä" alapäässä. Suihkussa alapäätä pestessä tunsin jotain omituista kädellä. Se on siis jo niin "ulkona" et varmaa peilin kanssa näkis jos vähän kurkkais :(

Mietin et onko siinä jotain joka ottaa vielä kiinni kun on jo näin ulkona ja kivuttomasti tullut? Kai sen voi itse ottaa pois jos helposti irtoaa? Luulen kyllä et putoaa yön/huomisen aikana muutenkin..

Pitääkö käydä gynellä irtoamisen vuoksi jos en enää halua sitä paikalleen? Ei varmaan mitää takuuta näiden pysymisellä ole :(

Mulla tuli itsestään ulos myös. Otin kiinni ja vedin varovasti pois. Voit toki käydä omalla gynellä vielä näytillä ettei oo rikkonu mitään. Joskus valitettavasti ne tulee tolleen ittestään pois. Sehän on sellanen T-mallinen se kierukka.

Jos kuitenkin tunnet kipua kun (jos) otat sen itse pois, lopeta ja mene gynelle!

Itse poistan kierukoita terkkarina päivittäin ja ei siinä mitään ihmeellistä ole. Jos näet/tunnet kierukan päässä olevat langat, vetäiset niistä ja kierukka tulee pois. Gynellä käynti riippuu milloin viimeksi olet käynyt. Rutiinisti ei tartte käydä kierukan poistamisen jälkeen... Mieti muuten ehkäisyasiat kuntoon mikäli et raskaaksi halua!

Mulla tuli itsestään ulos myös. Otin kiinni ja vedin varovasti pois. Voit toki käydä omalla gynellä vielä näytillä ettei oo rikkonu mitään. Joskus valitettavasti ne tulee tolleen ittestään pois. Sehän on sellanen T-mallinen se kierukka.

Jos kuitenkin tunnet kipua kun (jos) otat sen itse pois, lopeta ja mene gynelle!

kierukan poisto/poistuminen aiheuttaa yleensä jonkin verran kipua kun se tulee kohdunkaulakanavasta läpi. Ei vaarallista, eikä kyllä voi oikein rikkoa mitään. Kierukat kaikki T-mallisia ja riippuu ihan kierukasta miten kovasti sattuu kun poistetaan. Vähän aikaa sitten vielä oli kierukoita joiden poisto oli aika hankalaa kun olivat sellaisilla väkäsillä varustettuja.
Vertakin saattaa vähän vuotaa kun tulee kohdunkaulankanavasta läpi mutta ei ole vaarallista. Ei siis voi oikein aiheuttaa mitään vakavaa tuo poisto....

Yhteistyössä