Kierukan poisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauheinta oli se,että terkka sanoi,että joskus on jouduttu nukuttamaan,kun ei oo muuten saatu.Mulla ei ollut menkkoja nyt ja silloin olis kuulemma helpompi poistaa.Pelottaa uusinta yritys ja kauheesti:(

Mulla joutuivat tekemään aika paljon töitä kun ei meinannut se lanka löytyä. Sitten kun se lääkäri sen vihdoin (pitkän etsinnän ja tonkimisen) jälkeen löysi niin AUTS! ku nipisti se poisto :/
Mutta siis yhdellä kertaa kyllä hoitu, ei vaan kovin helposti...

Siis kääk!! Tuota minäkin pelkään, kun aika omalle kohdalle tulee. Laitto sattui niin paljon että pyörryin kivusta. Poisotto pelottaa aivan kamalasti. ( ajattelinkin että jos jättäis sisään vain...? )

Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
mä kauhulla odotan oman poistoa kun laittokin oli yhtä h..ttiä!

Mullakin laitto oli yhtä helvettiä, mutta pois otto ei yhtään niin paha. Siis sattuhan sekin, mutta ei se ollut mitään siihen laittoon verrattuna :) Että älä pelkää.

ai kiva kuulla! jospa menis ihan "huomaamatta" koko juttu =)

Kai sen kierukan saa pois ilman menkkojakin? Apua, mulla on menkat loppunu kokonaan kierukan laiton jälkeen, joten en voi menkkojen aikana mennä sinne.

Mullakin laittaminen sattui aivan s**tanasti, aivan kauhulla odotan jos pois ottokin tekee kipeää!

Kiitos kaikille vastauksista:)Ongelmana oli juuri tuo,että lankoja ei löytynyt,vaikka kokeili monella tapaa:(Ovat kuulemma vetäynyneet niin kauas,sillä pilkahduksen langasta näki,mutta ei saanut sitä pois.

Yhteistyössä