Kierukan poisto

• Viestiketjun aloittaja Kierukka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Heti saa yrittää jos haluaa.
Juu heti alkaa yritys, täytyyhän sitä harjoitella ;)
Mutta eniten kiinnostaa kuinka pian olette raskautuneet?
Heti seuraavasta kierrosta. Menkat alko viikko sen poistosta, joten siinä kierrossa oli jo myöhästä.

hup
mulla otetiin kuparikierukka pois kun satuinkin olemaan 7viikolla raskaana.. ja piti mennä siitä myös kesken mutta tyttö tuli kolme viikkoa sitten että sellasta, aika harvinaista vissiin mutta mahdollista näköjään.

se on varmaan mies
Alkuperäinen kirjoittaja hup:
mulla otetiin kuparikierukka pois kun satuinkin olemaan 7viikolla raskaana.. ja piti mennä siitä myös kesken mutta tyttö tuli kolme viikkoa sitten että sellasta, aika harvinaista vissiin mutta mahdollista näköjään.
Onhan se harvinaista, mutta ei mitenkään mahdotonta. Kuparikierukka on pettänyt maailman sivu ja tulee pettämäänkin.

hup
Alkuperäinen kirjoittaja se on varmaan mies:
Alkuperäinen kirjoittaja hup:
Onhan se harvinaista, mutta ei mitenkään mahdotonta. Kuparikierukka on pettänyt maailman sivu ja tulee pettämäänkin.
sanottasko että olin ihan ihmeissäni ja gyne tokas että viikon sisällä poistosta menee kesken mutta ei menny eikä mitään ongelmia sitten tullut, hassua että siihen luotin... nyt perinteiset kumit taitaa olla se varmin..

Yhteistyössä