Kierukan poisto ja rahojen hyvitys???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "millamolla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"millamolla"

Vieras
Mulla on nyt ollut 4 kuukautta kierukka ja harkinnassa sen poisto...

Jostain kuulin, että jos kierukan poistaa 6 kk sisällä laitosta, siitä saisi jotain hyvitystä rahallisesti. Onko kellään tietoa tästä???

Oon poistamassa siksi kun ne langat pistää miestä. Niitä on jo kerran lyhennetty, mutta ei vaikutusta.

Otetaan myös vinkkejä vastaan miten ne langat saisi käyttäytymään kunnolla :D

Jos ne langat ovat sopivan mittaiset, niin eivät tunnu kohdunsuun ulkopuolella. Minulla on jo toinen kierukka menossa, ekan kohdalla piti lyhentää lankoja kun olivat toista senttiä kohdunsuun ulkopuolella. Toisen kierukan kohdalla ei ole ollut mitään ongelmia.

Joten ennen kuin poistatat kierukan niin kerro lääkärille tästä ongelmastasi ja hän voisi vielä lankoja lyhentää uudelleen. Ei kenenkään miehen vehe ole sen mallinen että kohdunsuun sisälle pukkisi... ;)

• Tykkää
Reactions: Santtu81
[QUOTE="millamolla";24757144]Jostain kuulin, että jos kierukan poistaa 6 kk sisällä laitosta, siitä saisi jotain hyvitystä rahallisesti. Onko kellään tietoa tästä???[/QUOTE]

Kenen ajattelit tämän rahan sulle maksavan?

Ainoa, joka siitä poistosta hyötyy, taitaa nyt olla sun miehes, joten voithan anoo kovausta vaikka häneltä!

Siis ne on alussa jäykemmät ne langat. Mulla kierukka oli reilu 4v eikä mitään ongelmaa... Lääkäri joutui jopa vähän kaivelmaan niitä lankoja poistettaessa kun oli päät sen verran pehmentyneet.

Mulla laittava lääkäri sanoi sillon että pehmenevät, mutten muista enää kauanko siinä meni :( Ehkäisyneuvolan lääkäri oli ja jätti langat erittäin lyhyiksi.

[QUOTE="Heh";24757241]Kenen ajattelit tämän rahan sulle maksavan?

Ainoa, joka siitä poistosta hyötyy, taitaa nyt olla sun miehes, joten voithan anoo kovausta vaikka häneltä![/QUOTE]

ihan terveydenhoitaja oli sanonut...

[QUOTE="Myy";24757240]Jos ne langat ovat sopivan mittaiset, niin eivät tunnu kohdunsuun ulkopuolella. Minulla on jo toinen kierukka menossa, ekan kohdalla piti lyhentää lankoja kun olivat toista senttiä kohdunsuun ulkopuolella. Toisen kierukan kohdalla ei ole ollut mitään ongelmia.

Joten ennen kuin poistatat kierukan niin kerro lääkärille tästä ongelmastasi ja hän voisi vielä lankoja lyhentää uudelleen. Ei kenenkään miehen vehe ole sen mallinen että kohdunsuun sisälle pukkisi... ;)[/QUOTE]

mulla on siis kerran lyhennetty lankoja... ekalla kerralla tunsin itse sormella langat ja nyt en tunne...

kuinka lyhyet ne langat voi olla...?

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;24757324:
Alotuksessa sanoit, että jostain kuulit...

niin minulle ei ollut terkka sanonut, vaan tuttavalle ja hän sitten sanoi, että kannattaa käydä ennen 6kk ottamassa pois niin saa kuulemma hyvitystä...

tieto ei ole siis 100% varmaa :)

anteeksi epäselvä sepustus

Jos vikana on vain langat niin ei siitä hyvitystä saa. Kyllä pitää olla muita ongelmia kierukasta ennekuin saa "rahat takasi".

no on mulla myös noi vuoto-ongelmat.. siis 3 viikkoa vuotoa ja 1 viikko ei. Mutta eihän tossa ois mitään järkee. Otat kierukan ehkäisyksi ja et voi kierukan takia harrastaa seksiä??? Luulisi olevan tarpeeksi painava syy :D

kierukan ehkäisyteho on ainakin hyvä kun ei tule sekstailtua :D

Yhteistyössä