kierukan muka piti jättää menkat pois.....

• Viestiketjun aloittaja kierukkainen
  • Ensimmäinen viesti
kierukkainen
... tai vähentää niitä. no joo, ehkä vuoto on hieman niukempaa kuin normaalisti mutta ei tätä kyllä miksikään tiputteluksi voi sanoa.

Kierukka siis laitettu 3kk sitten. tiputtelu loppui pari viikkoa sitten ja sitten alkoikin muutaman päivän jälkeen menkat jotka ei ota loppuakseen.

pikln
Mäkin mielenkiinnolla oottelen, että mitä kierukka mun menkoilleni aiheuttaa. Muutama pvä sitten laitettu. minipillerit aiheutti mulla suunnilleen puolen vuoden jälkeen menkkojen häviämisen. samoja hormoneita tuossa kierukassakin on kun minipillereissä.

Kuulostaa kyllä, että sulla ei vielä ole kroppa tottunut tuohon kierukkaan. Toivottavasti kohta säännöllistyy.

kierukkainen
Mäkin mielenkiinnolla oottelen, että mitä kierukka mun menkoilleni aiheuttaa. Muutama pvä sitten laitettu. minipillerit aiheutti mulla suunnilleen puolen vuoden jälkeen menkkojen häviämisen. samoja hormoneita tuossa kierukassakin on kun minipillereissä.

Kuulostaa kyllä, että sulla ei vielä ole kroppa tottunut tuohon kierukkaan. Toivottavasti kohta säännöllistyy.
sama mulla oli minipillereiden kanssa että jäi kokonaan pois.

kierukkainen
[QUOTE="nemi";23428493]Kuka sulle niin sanoi??
Ei kyllä jää, jollain tosi onnellisella ehkä, mutta ei suurimmalla osalla..[/QUOTE]

Lääkärit, neuvonlanhoitaja, yms yms yms

Aina kannattaa ensin ceracette-pillereillä kokeilla, miten hormonikierukan aine vaikuttaa. Toisilla jää menkat pois ja joillakin ne jää melkein päälle. Mä olen nyt puoli vuotta niitä syönyt ja kierto on niin sekaisin, että lopetan parin viikon kuluttua, kun saan uuden ehkäisyn tilalle. Eli hormonikierukkaa en edes harkitse.

kierukkainen
Aina kannattaa ensin ceracette-pillereillä kokeilla, miten hormonikierukan aine vaikuttaa. Toisilla jää menkat pois ja joillakin ne jää melkein päälle. Mä olen nyt puoli vuotta niitä syönyt ja kierto on niin sekaisin, että lopetan parin viikon kuluttua, kun saan uuden ehkäisyn tilalle. Eli hormonikierukkaa en edes harkitse.
kokeiltu on. tää kierukka vaan sattuu olemaan nyt ensimmäinen joka ei aiheuta helvetillistä pääkipua.

"vieras"
Tuota minä en kierukasta tiedä, kun en ole kokeillut... Mutta voisko kuitenkin olla ettei sovi sulle? Mulla ekat pillerit aiheutti alkuun lähes jatkuvaa vuotoa. Kun kuukauden kuluttua menin juttelemaan lääkärille, hän vain totesi, että olisin voinut heti tulla. Vaihdettiin merkkiä. Sen jälkeen toimi hyvin. Eli tossa kierukassa olisi sulle väärää hormonia?

Hmm.. Mulla oli enemmin hormonikierrukka. Olin aivan tyytyväinen. Tosin mulla kyl tuli kuukautiset aivan normaalisti silleen, tai et en osannu epäillä mitään. Ja kun menin tarkistaa onko se paikoillaan, ni oli valahtanut pois paikalta.
Toi ois kätevä ehkäisy toi kierrukka, ei tarvis niin kovaa tuumailla, pillereitä kun en muista ottaa säännöllisesti ja laastaritkin tuntuivat kököiltä. Tai ettei siis pysyny ja sitten niistä jäi ne laastarin jäljet. (puol vuotta laastarin käytöstä ja vieläkin neliön kuva käsivarres :| ) .. Ajattelin vaan, et sopiskohan toi kuparikierrukka paremmin, vai mikä sen tekee, et se valahtaa.? Vai onko lääkärissä vika, et se ois laittanu sen huonosti..?

Yhteistyössä