Kierukan laitto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirkko--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirkko--

Vieras
Eli oon menos laittamaan kuparikierukan ku hormoni ehkäisy ei sovi ollenkaan ja haluisin tietää ammattitaitosista kierukan laittajista. Oon kuullu kaikkia tarinoita ja vähän jännittää mut ei oo paljoo muuta vaihtoehtoo. Pessaari ei käy koska on kumiallergia ja vähän alkaa tympii ku pitää ostaa kalliita kortsuja allergian vuoksi ja mul on ihan vakikumppani joten toi kuparikierukka olis hyvä vaihtoehto luulisin. Toivoisin et kertoisitte omista hyvistä kokemuksista ja hyvistä lääkäreistä joilta toi laitto onnistuis suht kivuttomasti ja ammattitaitosesti. Kiitos etukäteen :)

Oletan, että olet pääkaupunkiseudulta kun et mainitse paikkakuntaa. Helsingissä (sekä useassa muussakin kunnassa) ekan kierukan saa ilmaiseksi (!) kun soitat terveyskeskukseesi. Sieltä ohjaavat Kallion virastotalossa sijaitsevaan perhesuunnitteluneuvolaan, missä lääkärit ihan vakityönään hoitaa näitä juttuja. Suosittelen.

Minä taas suosittelen kääntymään oikean naistentauteihin erikoistuneen lääkärin eli gynekologin puoleen, en menisi yleislääkärin pakeille tuossa asiassa.

Se hinta on aika pieni raha loppujen lopuksi monen vuoden ehkäisystä. Säästäminen on hyvä ja kannatettava asia mutta joissakin asioissa kannattaa satsata.

Kiitos vastauksista :) Pääkaupunkiseudulta olen joo... unohtu laittaa :/ Olis mukava saada ilmaseksi toi ensimmäinen, mutta olen kyllä valmis laittamaan rahaa ammattitaitosen lääkärin takii. Kierukan laittamisessa kun on just kyse tosta lääkärin ammattitaidosta ja tietysti pieni raha monen vuoden ehkäsystä loppujen lopuks jos vertaa lateksittomien kondomien hintaan, joita menee paljon ;) Olis kiva kuulla vielä hyvistä kokemuksista ja lääkäreistä jos mahdollista.

Yhteistyössä