Kierukan asennus tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apu-vaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apu-vaa

Vieras
Tänään on illalla edessä Mirenan asennus ... ajattelin napsasta Buranaa ennakkoon 800mg, kuten ajanvaraustäti neuvoi.
Onko teillä ollut kivuliaita asennuksia vai miten on mennyt? Kauanko asennus kestää? Miulla ei ole alatiesynnytyksiä takana, joten siksikin voi olla kireemmät paikat :|

en halua säikäyttää mutta mä pyörryin sinne pöydälle kun laitettin Mirena :x Ja en ole synnyttänyt alakautta ja lääkäri sanoikin että sen takia sattuu niin paljon ja mun kohdunkaula(?) on jotenkin ihmeen tiukka :whistle: Todella tuskasta.Mutta toivottavasti sinulla ei ole niin kauhia kokemus :hug:

Mulle Mirena laitettiin tammikuussa -08.Pikkasen nipisti, mutta ei sen kummempaa.Alatiesynnytyksiä takana 5.Lähtiessä naistentautien polilta, antoivat särkylääkkeen otettavaksi "varmuuden vuoksi" kun olin omalla autolla ja pitkä ajomatka edessä.
Mirenasta en maksanut senttiäkään =)

Mulla oli yksi alatiesynnytys ennen kierukan laittoa ja asennus ei tuntunut mielestäni pahalta. Pari tuntia asennuksen jälkeen kyllä alkoi sellaiset krampit ettei mitään rajaa. Ja niitä kesti yli viikon.

Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko laittamisen jälkeen kipeenä? Vai jatkuuko elämä kivuttomana?

Jonkun verran tuntu alamaha ja reidet kipeiltä, buranalla meni ohi.

Ootkohan jännittäny kovasti kun on laitettu jos reidetkin tulleet kipeiksi?

Juu varmaan. Sisäreisiä vihloi kotimatkalla aika huimasti... :whistle:

minul alatiesynnytys takana,mut silti oli kohdunsuu niin tiukalla, et sitä piti jotenki venytellä ja kierukkaa lääkäri yritti ensin laittaa parikertaa onnistumatta, ja se teki kipeää,aivan kuin olisi synnyttänyt. Mul oli kans supistuksia laiton jälkeen ja reisiin säteili kans. mut kyl se sit nopeeta ohi menee, ei se laitto normisti kestä ku muutaman sekunnin.

Huh, käyty on. Kyllähän se laitto tuntui niin että piti puhaltaa muutamaan otteeseen oikein kunnolla. Huh huh. Ei mikään megakipu, mutta kuitenkin voin mainostaa, että TUNTUI.