Kiertokirjeista :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahuksen kirjeet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahuksen kirjeet

Vieras
Mita teette kiertokirjeille? Suututtaa kun jotkut tutut lahettaa niita jatkuvasti. Silloin kun ne on hauskoja niin mikapas siina mutta kun musta tuntuu etta ne kirjeet tyyliin : "jos et laheta tata niin ja niin monelle niin sita ja tata tapahtuu" tai "laheta tama takaisin etta tiedan etta olet ystavani" on minusta melkeimpa uhkailua.
Toisekseen, mita tekisitte jos todella hyva ystava (tai ainakin oli sellainen) alkaa lahetella vain kiertokirjeita? Itse kirjoittelen kuulumisia ja lahettelen kuvia mutta vastaukset ovat pelkkia kiertokirjeita :( Olen yrittanyt vihjailla ettei ne ole tervetulleita mun lootaan mutta ei vaan meinaa menna perille. Tulee vaan lisaa diaesityksia "ystavyydesta" ja "olet minulle tarkea" jotka on lahetetty myos kymmenelle muulle vastaanottajalle. Ystavyyden loppuko?

Minä vaan deletoin ne, koska useimpien taulapäiden kohdalla sillä ei ole mitään vaikutusta, että sanoo asiasta.

Se kertoo aika pahasta kirjotustaidottomuudesta jos ei osaa muuta lähettää kun kiertokirjeitä (jotka eivät yleensä ole edes mitenkään hauskoja, söpöjä tai mitään muutakaan mitä mainostavat olevansa) joten en sellaiselle ihmiselle sitten kirjoita mitään itsekään. En halua nähdä sitä vaivaa, jos toista kiinnostaa vaan postilaatikoiden tukkiminen jollain hiton muka-hauskoilla poikakalenterikuvilla tai ystävyysnalleilla. Huoh.

Sama vika täällä. Olen sanonut kasvotusten, spostitse ja puhelimessa, etten saa niistä kuin pahan mielen koska en jouda lähettelemään tyhjänpäiväisiä kiertokirjeitä eteenpäin... Ei, silti niitä tulee. Enkä usko että nuita "lähetä takaisin että tiedän olevani sinulle tärkeä ystävä"- sähköposteja kukaan lähettäjä sen suuremmin syynää, keltä tuli takaisin ja keltä ei. Minun lootastani ne lentää armotta roskiin lukematta.

Ja lisään että näihin kuuluu myös typerät joukkotekstiviestit, sitä ja tätä tapahtuu jos et lähetä niin ja niin monelle. Entäs jos multa ei osotekirjasta löydy niin montaa sellaista henkilöä jolle kehtaa lähettää, seitsemän vuoden epäonni alkaa seurata?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ja lisään että näihin kuuluu myös typerät joukkotekstiviestit, sitä ja tätä tapahtuu jos et lähetä niin ja niin monelle. Entäs jos multa ei osotekirjasta löydy niin montaa sellaista henkilöä jolle kehtaa lähettää, seitsemän vuoden epäonni alkaa seurata?

Niinpä, kyllä minä uskon ihan muiden valintojen vaikuttavan kohtalooni kuin sen, kuinka montaa ihmistä voin häiriköidä typerillä viesteillä (jotka ovat yleensä vielä niin p*skasti kirjoitettujakin)

Yhteistyössä