Kiertokirje/meili/tekstiviesti

Mitä mieltä olette näistä? Miulle aina ajoittain näitä satelee, vaikka yleensä kaikki lähimmät ystäväni+kaverini tietävät, että niitä karsastan. Ja erityisesti karsastan niitä viestejä, joissa sanotaan, että "olet maailman huonoin ihminen, jollet laita tätä eteenpäin 5 minuutin kuluessa.... :| Miusta tuollaisnen syyllistäminen on tosi kurjaa.

Mie olen varmaan todella totisen torven soittaja, mutta nää ei vain kolahda miuhun. Olen muutenkin kyllästynyt ainaisiin roskaposteihin...siis jotka vain kiertävät ja kiertävät ja kiertävät...Olen niin tylsä ihminen, etten oikeastaan ikinä näitä jatka.

Onko miulla ketään kohtalotoveria, joka tuntisi samoin?

T. Purpattava pitkä kiekko :ashamed:
 
Tkiertotekstareita en lähettele, ellei sitten ole tosi hauska.
Noi hyvää onnea terveyttä jutut poistan heti, niistä ei tuu kuin pahamieli. Varsinkin juuri ennen kuin sain tietää, että olen sairastunut vakavaan tautiin ja sen takia jouduin leikkauspöydälle reiluksi 7 tunniksi, noita hyvää onnea jos lähetät tämän kirjeen 1000 henkilölle 4 minuutissa- ketjukirjeitä tuli useampi. Arvatteko kuinka hyväfiilis oli!
Noihin ystaväkirjeisiin vielä vastailen , mutta nuo muut menee kokoliki lukematta roskiin
 
Samaa mieltä! Joskus harvoin, jos sattuu oikein kiva ja ihana, joka sopii ystävälle, jota olen paljon ajatellut, laitan eteenpäin. Lisäksi on liioiteltua odottaa, että saajan pitäisi sama viesti vielä lähettäjällekin palauttaa. :eek:
 
Mulla on vähän sellainen periaate, etten juuri kiertokirjeitä eteen päin pistä. Mutta sit kun tulee sellainen ystäväviesti, joka pyydetään välittämään eteenpäin ja lisäksi takaisin lähettäjälle, pistän sen kyllä takas lähettäjälle, jottei tämä pahoita mieltään. Muille levitän harvoin. Jokelan kynttiläviestin taisin pistää mahdollisimman moneen numeroon, mutta se olikin vähän eri juttu. Lisäksi sellaiset kiertosähköpostit, joissa on jotain jujua tai vaikka tosi hyvä vitsi, ne saatan pistää muutamaan osoitteeseen.
 
Mie poistan kaikki nuo tuollaiset, mutta jos sattuu olemaan joku hyvä powis nii sit en. Ja kamut tietää et jos ne laittelee noita varsinki sähkäriin niin voin laittaa spämmilistalle osoitteet, ja kerran teinki ku ei kamu uskonut. Tekstiviestit kans poistan heti enkä ees lue.
 
Vältän yleensä kiertokirjeitä ja -tekstareita viimeiseen asti. Mutta en ole mikään täyskieltäytyjä niiden suhteen eli jos on tarpeeksi hauska juttu niin saatan laittaa kiertoon.
Toisinaan ärsyynnyn kun tulee joku kiertoviesti usealta ihmiseltä puhelimeen, mutta toisinaan (yksinäisinä hetkinä) taas tuntuu mukavalta kun joku muistaa edes jotenkin :ashamed:
 

Yhteistyössä