kierrot sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manta

Vieras
söin 12 vuotta pillereitä, jotka lopetin kesällä. sen jälkeen kierrot ovat olleet 29, 28, 38, 33, 37 ja eilen kp8 alkoi kamala vuoto + kivut. nyt kivut loppuneet ja vuoto jatkuu sellaisena normaalina kuukausivuotona. onko muilla käynyt näin, että n. puoli vuotta pillereiden jälkeen kierrot heittää ""häränpyllyä""? onko ne tasoittuneet itsestään vai ootteko saanut jotain lääkistystä? terot on ilmeisesti tarkoitettu pitkien kiertojen tasaukseen, oliskohan niistä mulle apua? alkaa mennä hermot....

Varaa aika lääkäriin kp10 seutuviin, niin voi samalla ultralla katsoa munasarjojen tilanteen. Jos kiertojesi heittelyt johtuvat ovuloimattomuudesta paras hoito on jokin muu kuin terot, clomit paremminkin. Varsinkin jos on raskaushaaveita! Ja tarvittaessa gyne määrää tietty muitakin tutkimuksia. Mulla rupesi kierrot samalla lailla venymään yli vuosi pillereiden lopettamisen jälkeen. Kävin lääkärillä ja todettiin PCO sekä aloitettiin clomit. Toki syitä heittelyyn voi olla monia muitakin ja sulla on omaan historiikkiini erona tuo ""vuotoepisodi"". Tsemppiä ja onnea!

Mulla ei oo siis ollu apuja teroista... Oon syönny niitä nyt kax kiertoa ekalla kerralla vikan pillerin jälkeen meni yheksän päivää kun lääkäri sano että 2-3päivän sisällä kun ottaa vikan pillerin, tokan kierron jälkeen on nyt taas menny jo se 9päivää ja ei mitään kuulunnu.. siis todella epätoivoista.. En kyl nyt vastannu sun kysymykseen vaan pikemmin kerroin oman kokemuksen...

Kierrot on sekaisin täälläkin. Yleensä yli 30 pv on kierto, pari kertaa on ollut yli 50 pv. Noin puoli vuotta oon ollut ilman tabuja (pillereitä). Nyt pitäs tulla taas suht normaali kierto, koska bongasin oviksen kerrankin kunnolla, mutta toivottavasti menkat ei ala ;). Tammikuun puolella voin vasta haaveilla testaamisesta ellei sitten uutena vuotena tule testattua, että tietää uskaltaako lähteä bailailemaan! Teroja ja clomeja en ole syönyt, enkä kovin helposti rupeakkaan syömään..en oikein luota noihin hormoonitabuihin..

Täällä on kans kärsitty noiden kiertojen sekaisuudesta... olen ollut kohta puolitoista vuotta ilman pillereitä ja kiertojen pituuksia on ollut esim. 35, 31, 28, 36, 27, 47, 40, 36 ja nyt on menossa kp 57... tänään juuri testasin negan... heti joulun jälkeen ajattelin lääkäriin soittaa...

Yhteistyössä