Kielletty vastaanotto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ilmoittautumisautomaatin äänimerkki havahduttaa sinut, huone 12, lääkäri Kristian K. Päivä on ollut lämmin ja tunnet käytävällä desinfiointiaineen hajun. Kävelet odotustilaan, tunnet kuinka niskasi, hartiasi ovat jumissa ja pääkipu pistää ohimoitasi.

Ovi avautuu, kuulet nimesi ja nostat katseen ovelle. Ovensuussa seisoo pitkä, harteikas, tummat piirteet ja lämpimän katseen omaava lääkäri. Nouset reippaasti ylös sen enempää miettimättä ja toivot vastaanoton olevan nopeasti ohi. Lääkäri ojentaa kätensä ja esittäytyy, tunnet voimakkaan, lujatahtoisen puristuksen. "Istu vaan siihen tuolille", Kristian tokaisee.
Aistit lääkärin miellyttävän hajuveden tuoksun, joka syrjäyttää kliinisen desinfiointiaineen hajun.
"Ennakkotiedoissa luki että sinulla on niska/hartiaseudun lihasjännitystä ja pääkipua", Kristian tokaisee.
Havahduin harhailevaan katseeseeni, "joo, siis on", samalla näyttäen kädellä hartioitani. Tunnet omituisen jännityksen sisälläsi, yrität rauhoittaa itseäsi ja samalla huomaat vihkisormuksen lääkärin nimettömässä. Tunnet olosi huojentuneeksi, mitä ajattelin, olen ollut liian kauan ilman komean miehen kosketusta.

Kristian nousee tuoliltaan, kävelee taakseni ja sanoo "Ota paita pois ja yritä rentouttaa hartiat, niin tunnustelen hartialinjaasi". Riisun paitani, kädet nousevat hartioilleni, tunnen niiden voiman ja lääkärin taidon käsitellä minua. Taitavat, voimakkaat kädet hierovat hartioitani, suljen tahtomatta silmäni ja huomaan nauttivani tilanteesta. Ajatukseni harhailee, tutkimus tuntuu kielletyltä jopa eroottiselta ja toivon että lääkäri ei näe lävitseni. Kristianin kädet vaeltavat rintakehälleni ja hän varmasti näkee kovettuneet nännini ohuiden liivieni läpi. En voi uskoa mitä minulle tapahtuu, alan lämpenemään kun varattu, komea lääkäri hieroo minua. Tunnen oloni samalla kiihottuneeksi ja epätodelliseksi, olenko lukenut tilanteen väärin, mitä on tapahtumassa? Jatkuu...

Käteni puristaa potilaan hartioita, tunnen kireyden lihaksissa ja jännityksen hänen olemuksessaan. Hänen suustaan pääsee pieni huokaus, juuri ja juuri havaittava.
Arvioin tilanteen ja kysyn: "Onko kaikki hyvin? Sattuuko?". "Mmmm, ei satu, tuntuu.....Rentouttavalta". Päässäni alkaa pyöriä villejä ajatuksia, edessäni istuu upea leidi joka vaikuttaa kiihottuneelta, vai luenko tilanteen väärin??...Lisäksi olen lääkäri ja naimisissa. Sanon: "mikäli tämä tuntuu epämiellyttävältä, sano että lopetan".
"Mmmmm....ok", kuului vastaus. Naisen upea rintavako ja selvästi kohonneet nännit saa mielikuvitukseni laukkaamaan, päätän tehdä seuraavan siirtoni.

Käteni valuvat hänen rintakehälleen, varon menemästä liian pitkälle kun sormeni hipovat hänen ohuita rintaliivejä. Hänen upeat, isot rintansa ovat muodokkaat ja kutsuvat. Tilanne vaikuttaa epätodelliselta, mutta samalla erittäin latautuneelta ja eroottiselta. Jatkuu....

Tilanne on saanut äkillisen käänteen ja ajautunut siveellisyyden rajalle. Tunnen naisen sykkeen nousevan, lasken pääni hänen kaulalleen, kasvoni koskee kaulavaltimoa jonka sykkeen tunnen huulillani. Tunnen kuinka nainen on ylittänyt rajan, kielletyn ja syntisen. Kuiskaan hänen korvaan: "Teit jo valintasi"...Nainen nielaisee, huokaa syvään ja huokaa: "Aaahh, Tee siitä sen arvoinen".

Tämä upea naaras on vallassani, Nostan hänet tuolilta ylös ja potkaisen tuolin pois väliltämme. Nainen on selin minuun kun lasken huuleni hänen upealle kaulalle ja suutelen sitä. Käteni liukuvat hiljaa hänen suurille rinnoille, jota alan hellästi hyväilemään.

Uusimmat

Yhteistyössä