Kielletty hedelmä elokuva. Kuka on nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmalin:
tykkäsin B)

Niin minäkin. Se oli positiivinen yllätys. Olen ex-vl ja asia kiinnosti. Varmaan pieni kyläyhteisö korosti asiaa ja suhtautumisia. Oli välillä jopa koomista... Oma kokemus samasta asiasta on kuitenkin ihan erilainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tykkäsin B)

Niin minäkin. Se oli positiivinen yllätys. Olen ex-vl ja asia kiinnosti. Varmaan pieni kyläyhteisö korosti asiaa ja suhtautumisia. Oli välillä jopa koomista... Oma kokemus samasta asiasta on kuitenkin ihan erilainen.

Minkälainen se oma kokemus sitten on jos saa udella?

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tykkäsin B)

Minkälainen se oma kokemus sitten on jos saa udella?

En kerjää turpaani, mutta kerron. Monen vuoden riita ja viha siitä seurasi. Nyt olen yli 30-v useamman lapsen äiti ja vieläkään minua ei vanhempani hyväksy. Elämme kuulemma synnissä ja sielunvihollisen pauloissa. Lapsilla ei ole mummolaa.

Olen ex-lestaadiolainen 28-vuotias nainen. Tykkäsin kovasti leffasta ja aion ostaa sen nyt kun tuli myyntiin. Leffa käsittelee hyvin asioita joita itsekin koin. Suosittelen kaikilla jotka ovat kiinnostuneita tietämään mitä elämä on lestaadiolaisena ja millasta siitä yhteisöstä eroaminen on. Minun vanhemmat ja sukulaiset eivät hylänneet minua eroamisen jälkeen. Tämä usko ei vaan ollut minua varten, ajattelen siltä melko positiivisesti lestaadiolaisuudesta.

Yhteistyössä