Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Meidän poika oli 9 kk kun kielijänne nipsaistiin. Toimenpiteessä itki mutta ei sen jälkeen. Ei ollut kipeä ilmeisesti jälkeenpäin, koska söi ja leikki aivan normaalisti heti samana päivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Meillä poika ei antanu leikata vaan piti mennä oikein sairaalaan ja nukutuksessa. Mut ei se sitä koskaan valittanu ja söi normaalisti. Ja poika tuolloin jotain 4v
Alkuperäinen kirjoittaja papuski:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Meidän poika oli 9 kk kun kielijänne nipsaistiin. Toimenpiteessä itki mutta ei sen jälkeen. Ei ollut kipeä ilmeisesti jälkeenpäin, koska söi ja leikki aivan normaalisti heti samana päivänä.
Missä vaiheessa ja kuka teillä teki tuon "diagnoosin"? Meinaan, kun oli noin pienestä kyse. Meidän poju on jo 5v täyttänyt ja nyt vasta huomattiin, kun ei r- kirjainta sano. Tiedätkö, onko tällä asialla yhteyttä siihen, kun poika ei vauvana oppinut millään imemään rintaa...se ei vaan onnistunut. Olisko tämä syynä siihenkin? Ei silloin vaan mitään kukaan missään sanonut.
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Meillä poika ei antanu leikata vaan piti mennä oikein sairaalaan ja nukutuksessa. Mut ei se sitä koskaan valittanu ja söi normaalisti. Ja poika tuolloin jotain 4v
Voiko sen itse leikata?